Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet. På bilden väntar vi på vet.Visa bifogad fil 13707
Fick hem mitt paket idag. Kände mig som ett barn på julafton. Men det var något fel.... Fiskpåsarna var kokhetta, och fiskarna döda
Herregud, fick en rabattkupong på Coop.se så jag klickade hem massor med basvaror. Det ingår leverans till dörren så jag brukar beställa hem tungt och otympligt, och så brukar dom ringa och be om bärhjälp och det gör jag gärna, vi har ju en trappa upp till hissen så det känns schyst. Men nu ringde det på dörren istället, och då har den stackarn ensam släpat upp 32 toarullar, 10 liter diverse drycker, 2 kg bröd, osv osv tapper människa må jag säga!
(Hen var lite andfådd )
Haha ja mina zooplus-paket brukar ligga på 80-100 kg men dom har ju pirra tack och lov.Fast det är ändå ingenting mot de tappra stackarna som måste bära upp beställningar från zooplus när det beställts 25 kg kattsand, 5 kg torrfoder och 182 blötmatspåsar - jodå de blir ganska tunga när de är många har jag märkt. Plus lite annat smått och gott.
Varit ute i stallet med bebis för första gången helt ensam. Försökte ta den där promenaden men det var för lerigt för barnvagnen. Gick en kort sväng på 10 min på asfaltsvägen men svängde om innan vi kom till tung lastbilstrafik. Han fick rulla sig på ridbanan iaf och leka följa John, samt bli borstad.
Prova! Är dom schysta borde det gå ändå!Fan fan fan! Hittar inte mitt kvitto på kapp ahl! Kan se köpet i min app iaf, men det räcker väl inte? Vill lämna tillbaka den jacka jag köpte
Om du betalade med kort kanske de kan få fram en kvittokopia. Handlade du på nätet finns väl kundnr/ordernr.Fan fan fan! Hittar inte mitt kvitto på kapp ahl! Kan se köpet i min app iaf, men det räcker väl inte? Vill lämna tillbaka den jacka jag köpte