Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan fan fan! Hittar inte mitt kvitto på kapp ahl! Kan se köpet i min app iaf, men det räcker väl inte? Vill lämna tillbaka den jacka jag köpte :(

Är du klubbmedlem? Jag hade ju samma problem med Clas Ohlson men @athena_arabians påpekade att om jag var klubbkund så kunde de se vad jag köpt. Var inga problem alls med att lämna tillbaka, de skickade dessutom kopia på kvittot till mail så det var bara att skriva ut och ta med sig, visa leg att jag var medlem och de reklamerade.

Prova! Är dom schysta borde det gå ändå!
Borde förhoppningsvis kunna få tillgodokvitto ändå hoppas jag!

Om du betalade med kort kanske de kan få fram en kvittokopia. Handlade du på nätet finns väl kundnr/ordernr.
Betalade med kort ja. Får se vad de kan göra i affären.

Är du klubbmedlem? Jag hade ju samma problem med Clas Ohlson men @athena_arabians påpekade att om jag var klubbkund så kunde de se vad jag köpt. Var inga problem alls med att lämna tillbaka, de skickade dessutom kopia på kvittot till mail så det var bara att skriva ut och ta med sig, visa leg att jag var medlem och de reklamerade.
Är medlem och köpet syns i appen, men bara en totalsumma och jag köpte ju annat också så det är inte bara jackans pris. Ska dit efter jobbet imorgon, betvivlar att jag hinner få någon kopia tills dess...

Varit hos tandhygienist, fick lite instruktioner om den elektriska tandborsten som jag tydligen använt helt fel. Recept på florlösning utskrivet och en liten föreläsning om att man absolut inte får småäta utan bara högst fem gånger per dygn. Ok.

Pratade också med bister dietist (telefon) som mer eller mindre beordrade mig att inte banta - samtal pga viktuppgång. Nähä? Omläggning av livsstil är receptet sas. LCHF var ett stort nono. Invände lite svagt att det fungerar bra för många diabetiker men det kunde tydligen leda till allvarliga följder. Ta bort snabba kolhydrater. Vet inte om diabetesvården dillat in sig på det eller om det är min mottagning. Håll nere konsumtion av frukt eftersom det finns mycket mer socker i den än man tänker på. Många små måltider för att hålla allt jämnt och fint.

Lite roande med två olika, lite motsägelsefulla instruktioner/råd på samma dag.

Borde förhoppningsvis kunna få tillgodokvitto ändå hoppas jag!

Betalade med kort ja. Får se vad de kan göra i affären.

Är medlem och köpet syns i appen, men bara en totalsumma och jag köpte ju annat också så det är inte bara jackans pris. Ska dit efter jobbet imorgon, betvivlar att jag hinner få någon kopia tills dess...

Ring kundtjänst, jag gjorde det, och eftersom de skickade kopia på kvittot så såg man exakt vad jag köpt.

Edit: såg just att du ska dit imorgon, men ring dem imorgon bitti så kanske de hinner skicka? Det tog inte många minuter efter mitt samtal för pdf i min brevlåda.

Efter den kassa sömnen inatt borde jag vara trött men icke
Försöker nu desperat tänka på annat än jobb
Stressad jag näääääe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar