Lustigt, jag funderade på det idag också. Saknar även @ReykjavikVart har @ainasoja tagit vägen?
Var är ni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lustigt, jag funderade på det idag också. Saknar även @ReykjavikVart har @ainasoja tagit vägen?
heartIdag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet.
Reykjavik är vid liv iaf!Lustigt, jag funderade på det idag också. Saknar även @Reykjavik
Var är ni
Fan fan fan! Hittar inte mitt kvitto på kapp ahl! Kan se köpet i min app iaf, men det räcker väl inte? Vill lämna tillbaka den jacka jag köpte
Skönt att höraReykjavik är vid liv iaf!
Borde förhoppningsvis kunna få tillgodokvitto ändå hoppas jag!Prova! Är dom schysta borde det gå ändå!
Betalade med kort ja. Får se vad de kan göra i affären.Om du betalade med kort kanske de kan få fram en kvittokopia. Handlade du på nätet finns väl kundnr/ordernr.
Är medlem och köpet syns i appen, men bara en totalsumma och jag köpte ju annat också så det är inte bara jackans pris. Ska dit efter jobbet imorgon, betvivlar att jag hinner få någon kopia tills dess...Är du klubbmedlem? Jag hade ju samma problem med Clas Ohlson men @athena_arabians påpekade att om jag var klubbkund så kunde de se vad jag köpt. Var inga problem alls med att lämna tillbaka, de skickade dessutom kopia på kvittot till mail så det var bara att skriva ut och ta med sig, visa leg att jag var medlem och de reklamerade.
Borde förhoppningsvis kunna få tillgodokvitto ändå hoppas jag!
Betalade med kort ja. Får se vad de kan göra i affären.
Är medlem och köpet syns i appen, men bara en totalsumma och jag köpte ju annat också så det är inte bara jackans pris. Ska dit efter jobbet imorgon, betvivlar att jag hinner få någon kopia tills dess...
Vad är det för diet du har börjat med som har så fasta mattider?Orkar inte tänka mer på mat, så nu tar jag en podd i öronen och går en promenad med hundarna.
Håller fullständigt med .Jättegott och man blir mätt av detPulvermos, Felixs ketcup och mikrad varmkorv är utmärkt mat
BeklagarIdag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet. På bilden väntar vi på vet.Visa bifogad fil 13707