App app!Varför öppnas det nya (goda) snabbmatställen i min närhet, inte bara sunkiga pizzaställen eller vidriga sk thai/kineshak. Det här är inte bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
App app!Varför öppnas det nya (goda) snabbmatställen i min närhet, inte bara sunkiga pizzaställen eller vidriga sk thai/kineshak. Det här är inte bra.
Ja, vad säger man. Man säger vad de vill höra.... och så skäms man lite.Fem ggr är vad jag rekommenderats. Oftare om det svajar. Nu äter jag inte mer än två ggr högst, ibland en om dagen/dygnet. Dietisten var ganska bestämd och när hen frågade vilka tider jag åt på så ummade jag lite och fick då den vanliga fem gånger om dagen minst, helst samma tider föreläsningen som alla får förr eller senare. Varför känner man sig alltid som en skyldig skolflicka när man måste ge ärliga svar på inte roliga frågor?
Med hästarna menar duDet här kommer bli en jobbig flytt
Min första bil blev påkörd och fick skrotas ett år efter inköpetUsch, fick beskedet att min blåa v50 som jag kraschade med i Danmark ska skrotas istället för att fixas Känner mig nästan helt förstörd. Min första bil liksom och jag får bara behålla henne i ett halvår pga att jag är en idiot (Scooby heter/hette hon förresten ).
Fy så tråkigtMin första bil blev påkörd och fick skrotas ett år efter inköpet
Idag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet. På bilden väntar vi på vet.Visa bifogad fil 13707
Haha, när jag var arbetssökande beställde jag vin från Lidl. 18 flaskor är tungt. De hade ofta olika vinpaket.Haha ja mina zooplus-paket brukar ligga på 80-100 kg men dom har ju pirra tack och lov.
Jag kämpar med att få min mamma 80 år att äta rätt för sin diabetes typ 2. Inte lätt. I julas märkte jag hur fel hon äter men hon är svår. Påstår att ingen sagt till henne att snabba kolhydrater är mindre bra. Tror att hon lyssnar väldigt selektivt på diabetessköterskan.Vad var det som var motsägelsefullt?
Snabba kolhydrater är väl välkänt. Småätandet gör insulinet svårhanterat. Man behöver oftast ta en liten mängd för varje gång man stoppar nåt i munnen. Så inget småätande, det är logiskt.
Frukt är snabba kolhydrater och mycket sådana. Jag parerar lågt blodsocker med frukt ibland.
Så länge det bara är på tungan så går det väl. Värre om det drabbar andra delar av kroppen...Dagens lärdom,sug inte i dig chilipaste från tuben,det är starkt o svider på tungan en längre stund.
Vin från Lidl ?!Haha, när jag var arbetssökande beställde jag vin från Lidl. 18 flaskor är tungt. De hade ofta olika vinpaket.