Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriver till kundservice på hemsidan nuRing kundtjänst, jag gjorde det, och eftersom de skickade kopia på kvittot så såg man exakt vad jag köpt.
Edit: såg just att du ska dit imorgon, men ring dem imorgon bitti så kanske de hinner skicka? Det tog inte många minuter efter mitt samtal för pdf i min brevlåda.
Ingen särskild diet, men jag har fördelar mattiderna jämt över min vakna tid. Annars äter jag non-stop....Vad är det för diet du har börjat med som har så fasta mattider?
Jag läste det som bebis som rullade sig på ridbanan, lekte följa John och blev borstad och tänkte att det var lite äventyrligt.
Det gick dock jävligt kasst. Har haft plats 1 i kön i en halvtimme nuSkriver till kundservice på hemsidan nu
En besvärlig jävel som är före!Det gick dock jävligt kasst. Har haft plats 1 i kön i en halvtimme nu
Vad var det som var motsägelsefullt?Varit hos tandhygienist, fick lite instruktioner om den elektriska tandborsten som jag tydligen använt helt fel. Recept på florlösning utskrivet och en liten föreläsning om att man absolut inte får småäta utan bara högst fem gånger per dygn. Ok.
Pratade också med bister dietist (telefon) som mer eller mindre beordrade mig att inte banta - samtal pga viktuppgång. Nähä? Omläggning av livsstil är receptet sas. LCHF var ett stort nono. Invände lite svagt att det fungerar bra för många diabetiker men det kunde tydligen leda till allvarliga följder. Ta bort snabba kolhydrater. Vet inte om diabetesvården dillat in sig på det eller om det är min mottagning. Håll nere konsumtion av frukt eftersom det finns mycket mer socker i den än man tänker på. Många små måltider för att hålla allt jämnt och fint.
Lite roande med två olika, lite motsägelsefulla instruktioner/råd på samma dag.
Har fått viss kontakt nu!En besvärlig jävel som är före!
Vad var det som var motsägelsefullt?
Snabba kolhydrater är väl välkänt. Småätandet gör insulinet svårhanterat. Man behöver oftast ta en liten mängd för varje gång man stoppar nåt i munnen. Så inget småätande, det är logiskt.
Frukt är snabba kolhydrater och mycket sådana. Jag parerar lågt blodsocker med frukt ibland.
Det gick dock jävligt kasst. Har haft plats 1 i kön i en halvtimme nu
Gav upp och mailade istället.Alltid en bra tid för att göra saker man skjutit upp. Finner att när jag sitter fast i telefonköer och lyssnar på det eviga, tack för ditt samtal/ditt samtal är viktigt för oss, det blir snart din tur blir jag plötsligt otroligt effektiv
Fast fem gånger om dagen är väl jätteofta? Fullt sjå att hinna medMenade mer att dietist ville att jag skulle äta mindre fler gånger och hygienist vill att jag skulle äta färre gånger. Jo jag vet om det med snabba kolhydrater men både läkare och dietist fokuserade på det, på ett helt annat sätt än tidigare. Vet inte riktigt vad den förändringen beror på. Det var plötsligt huvudpunkten.
Fast fem gånger om dagen är väl jätteofta? Fullt sjå att hinna med
Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag. Det har väl varit huvudspåret länge. Eller?
(jag orkhinner oftast bara tre eller fyra....)