Ligger i sängen och löser melodikrysset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om man bor i rätt landVin från Lidl ?!
Idag blev min närmaste kollega uppsagd. Han får bara jobba veckan utHan blev så ledsen så han mådde dåligt och gick hem. Killen är superflitig och mycket hjälpsam men måste ändå gå. Jag fattar inte att jag fortfarande är kvar, jag har jobbat där sen i november och killen kom i februari. Förra vecka blev en annan kille uppsagd när han inte ville jobba på filialen. Han fick gå direkt. Känns som om jag snart blir utan jobb.
Host,host !Hungrig men noll lust att laga mat. Det är sådana här gånger pasta är bra
Jag kämpar med att få min mamma 80 år att äta rätt för sin diabetes typ 2. Inte lätt. I julas märkte jag hur fel hon äter men hon är svår. Påstår att ingen sagt till henne att snabba kolhydrater är mindre bra. Tror att hon lyssnar väldigt selektivt på diabetessköterskan.
Tyvärr inte. Hon lägger allt ansvar på mig. På något sätt känns det som om hon tror att jag kan lösa alla problem trots att jag bor 130 mil bort. Jag har försökt få henne att lyssna nu i flera år men hon struntar i det.Hon är inte den enda, och just för Diabetes 2 är just kosten extra viktig. Det finns ingen som kan kolla efter henne lite extra?
Host,host !
Har grillad kyckling i ugnen och chilisåsen jag ska dippa med är klar. Så nu kommer munnen snart brinna lite igen,till efterrätt blir det jordgubbar o en skvätt grädde
Jag har snart vant mig vid att vara hungrig o ha ett hål i magen (eller det känns i alla fall så)
Mathavre med några droppar buljongHungrig men noll lust att laga mat. Det är sådana här gånger pasta är bra
Usch känner igen, får alltid byta läsare när jag ska se på tv4play, sjukt irriterande att jag inte kommer ihåg det innan jag försöker starta.Får spel på tv4play som aldrig kan funka dom det ska
Det är verkligen grymt irriterande.Usch känner igen, får alltid byta läsare när jag ska se på tv4play, sjukt irriterande att jag inte kommer ihåg det innan jag försöker starta.
/hallonsaft obildbar.
Mathavre med några droppar buljong