Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy för fiskmåsar Då behåller jag både ugglor o grannens fasantupp,ska se om jag kan köpa loss den o låta hundarna ha den som pipleksak eller bli min middag.@dobbis hoppas det blir en trevlig promenad. Klaga inte på värme, jag har fortfarande mössa Om det känns bättre byter jag gärna ugglor mot fiskmåsar och byggarbetare och allt vad det innebär.
Du får klaga på ont det är helt okej. Kvällens tips: påminnelse i mobilen tills du har koll på medicinerna (har vi hört den förr? ja men även jag har ju lyckats så kom igen på det bara!)
Hoppas du får sova lite sen och putta gärna Herr JB hitåt när du tycker han gjort ett skapligt jobb och har ångan uppe.
NejInga sömntabletter ??
Ja tyvärr så bryr väl inte Ups om att det är levande djurMärkligt sätt att transportera djur på sådär. Måste vara en väldig stress för dem, antingen överhettade eller hanterade som vilket dött paket som helst.
Ja det verkar som de hade dött långt innan de kom till migStackars fiskar, hemskt sätt att dö på.
De gnällde inte när jag beställde hem kattsand, kattmat och 2 plattor med hundmat från Vetzoo sistFast det är ändå ingenting mot de tappra stackarna som måste bära upp beställningar från zooplus när det beställts 25 kg kattsand, 5 kg torrfoder och 182 blötmatspåsar - jodå de blir ganska tunga när de är många har jag märkt. Plus lite annat smått och gott.
Min första bil blev en vecka innan jag fick en suv in i förardörren i ~90 km/hMin första bil blev påkörd och fick skrotas ett år efter inköpet
Allergin är för djävlig idag. ögonen brinner, huden kliar och känner mig kvävd. Våren är underbar.
Min första bil blev en vecka innan jag fick en suv in i förardörren i ~90 km/h