Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått nya schemat på jobbet. Man kan ju tro att chefen inte var närvarande alls på rehabmötet :turd:. Kommer bli ett långt mail denna gång så allt finns printat. Blir nog att bifoga till både HR och facket också. Jag behövde inte det här i dag :banghead:
Det är tydligen svårt för chefer att ta sitt ansvar trots att dom skrivit under på det i rehabmötet. :meh:

Inte alls lika hungrig idag som igår :up: Det går åt rätt håll.

Idag ska jag på ett möte på förmiddagen, sedan ska jag hem och då har förhoppningsvis nätet kommit så att jag kan börja sätta fast det.

Glad att ha tackade nej till jobb idag, dels ont i huvudet och dels har jag en massa annat jag måste fixa också. Maken åker till Tyskland idag och kommer hem söndag natt. Sonen ska på träningsläger i helgen och jag måste försöka bli klar med min inlämningsuppgift. Det finns liksom inte många minuter över när man jobbar på lågstadiet, på högstadiet är det luftigare och jag är inte mentalt slut efter lektionen.

Sitter påsen parkering och väntar på att tiden ska gå. Nästa jobb är om en timme och han ville tvunget vara med.. Nåja, får väl pilla navelludd ett tag. Jag får ju betalt för det.

Hittade min stegräknarklocka igen, ska börja använda den igen nu. Kul att ha koll på hur mycket man går på jobbet egentligen!

Har sålt bonusdotterns dockskåp och ska skicka det till köparen. Men hur fasen skickar man ett sådant? Vi tänkte flyttkartong först men det får inte plats O_o
Måste ju kunna packa det i någonting

:nailbiting:
Jag blev påkörd bakifrån i ca 50, det var illa nog men fy för att bli påkörd i 90! Hur gick det för dig och den som körde på?
Eftersom det var en suv som körde på mig och jag satt i en ganska låg Mitsubishi Carisma så tog smällen över mitt ben i dörren. Men förarsätet trycktes över handbromsen och hela bilen blev ramsned :( Jag klarade mig med änglavakt. Hade lite glassplitter mellan fingrarna. Gick omkring själv när ambulansen kom (och fick skäll av dem för att jag rörde mig :angel:). Fick åka in och göra kontraströntgen och hela bidevitten, en natt på observation. Han som körde på mig minns jag inget av. Men jag kom från stopplikt och blev därför vållande, trots att han körde för fort, körde om i korsning och körde i spärrområde :rage: Min lilla fina bil var bara att skrota :( Det är därför det numera är en fartkamera på gamla e4an vid Svista :angel:

Ska ta Levaxin, allergitablett och en till. Sen äta frukost. Ser inte fram emot dagens värme, såg på väderprognosen att det kan bli runt 20 grader. :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar