Väntar på tåget. Redan försenat fem minuter
Meeeeen, det är första jobbdagen den här veckan!
Meeeeen, det är första jobbdagen den här veckan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska också ut och åka tåg idag, bäst att kolla Reseplaneraren...Förseningarna beror tydligen på inställda tåg över Öresundsbron pga en olyckshändelse
Eftersom det var en suv som körde på mig och jag satt i en ganska låg Mitsubishi Carisma så tog smällen över mitt ben i dörren. Men förarsätet trycktes över handbromsen och hela bilen blev ramsned Jag klarade mig med änglavakt. Hade lite glassplitter mellan fingrarna. Gick omkring själv när ambulansen kom (och fick skäll av dem för att jag rörde mig ). Fick åka in och göra kontraströntgen och hela bidevitten, en natt på observation. Han som körde på mig minns jag inget av. Men jag kom från stopplikt och blev därför vållande, trots att han körde för fort, körde om i korsning och körde i spärrområde Min lilla fina bil var bara att skrota Det är därför det numera är en fartkamera på gamla e4an vid Svista
Jag blev påkörd bakifrån i ca 50, det var illa nog men fy för att bli påkörd i 90! Hur gick det för dig och den som körde på?
Ska ge mig på att förstå och få igång A's gps-klocka idag. Eller så fjäskar jag för @Reykjavik för att få hjälp
Jag tror tyvärr inte att Räkis har tid med det
Jag tror tyvärr inte att Räkis har tid med det