Än så länge så laddar batteriet fortfarandeTelefonsupport kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Än så länge så laddar batteriet fortfarandeTelefonsupport kanske?
Var rädd om dig, väggen är hård och hög att klättra över folk brukar halka ner ett par försök när dom testar verkar det som.
Eh, jag kan välja på kinesiska eller engelska
Vad är det som gör att mathavre är bättre än pasta?Koka mathavre är lika enkelt som pasta och går lika fort, buljongen kan du ta och kasta ner en bit av en tärning ihop med havren ( eller vete eller...)
Jag är ju inte den som leker runt i köket så länge eller seriöst men det kokar jag mellanåt, går fint att göra lite extra med. Dessutom fungerar det fint att göra mitt vanliga trix, på med plattan, röra noga, stäng av plattan och gör något mer intressant kanske tar någon enstaka minut extra men dom snurrar jag ändå bort när jag gör annat så fördel. Ett helt klart bättre val för dig och det finns massor av skojiga recept, t.om på diabetesförbundet
Jag ska inte läxa upp dig, jag ska inte läxa upp dig, jag ska inte tjata, jag ska inte men jag ger dig gärna alternativ om du vill ha, du vet var du når mig.
För jag hoppas verkligen att du inte menar 3 minuters pasta?
Jag försöker hålla mig på avstånd, har en väldigt bra kudde att skrika i och så äter jag en hel del glassVar rädd om dig, väggen är hård och hög att klättra över folk brukar halka ner ett par försök när dom testar verkar det som.
Långsammare kolhydrater?Vad är det som gör att mathavre är bättre än pasta?
.
Barnet hade redan gått upp när jag gick upp. Hon hade dessutom redan klätt på sig, ätit frukost, borstat tänderna och kammat håret. Egen väckarklocka
Hon tar uppenbarligen efter sin mor. Vilken energi!
Långsammare kolhydrater?
*ont i benet* Börjar ledsna efter en sådär 6 veckor.
Finns det någon prognos hur lång tid det borde ta? Hoppas det blir bättre snabbt iaf