Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om mitt jobb får välja så ska jag tydligen gå in i väggen :cautious:

@Scata: Jag lever, men har fullt upp så jag läser lite då och då men hinner inte skriva eller hänga med i alla svängar här.

@Ninnurur: Har du fått en bruksanvisning på märklig svenska igen? :D
Var rädd om dig, väggen är hård och hög att klättra över folk brukar halka ner ett par försök när dom testar verkar det som.

Jag dricker te, äter en bit knäckemacka :bow: och väntar på Mr Silvertejp och kollega. Det ska bli skönt när frysen är borta både för jag slipper den och för att slippa vänta på folk var och varannandag.

Koka mathavre är lika enkelt som pasta och går lika fort, buljongen kan du ta och kasta ner en bit av en tärning ihop med havren ( eller vete eller...)
Jag är ju inte den som leker runt i köket så länge eller seriöst men det kokar jag mellanåt, går fint att göra lite extra med. Dessutom fungerar det fint att göra mitt vanliga trix, på med plattan, röra noga, stäng av plattan och gör något mer intressant kanske tar någon enstaka minut extra men dom snurrar jag ändå bort när jag gör annat så fördel. Ett helt klart bättre val för dig och det finns massor av skojiga recept, t.om på diabetesförbundet ;)
Jag ska inte läxa upp dig, jag ska inte läxa upp dig, jag ska inte tjata, jag ska inte :o men jag ger dig gärna alternativ om du vill ha, du vet var du når mig.
För jag hoppas verkligen att du inte menar 3 minuters pasta? :nailbiting:
Vad är det som gör att mathavre är bättre än pasta?
Pasta är ju oftast gjort på durumvete. Innehåller mindre kolhydrater än matvete. Medan matvetet innehåller mer protein och fett.

Precis tillbaks från tråkigt kundbesök med miljöinspektörer som vart grymt dåligt förberedda. Fel kartskiss, så fick visa dem som vi faktiskt skickat i.

*suck*

Idag är jag inte på humör, alla andra dagar hade det varit lite roligt

Lämnade bilen utanför en verkstad igår som jag vet har en sådan dator att koppla till bil. Gick upp 08 för att ringa till verkstaden men de öppnade visst runt 10.
Har under den tiden iaf hunnit duscha, diska, gå till verkstaden och lämna bilnyckel och gå hem. Köpte en smörgås och en Loka crush på Circle-K på vägen hem för jag ville ha frukost.

Hoppas dock på lätt, och billigt fel, på bilen.

Finns det någon prognos hur lång tid det borde ta? Hoppas det blir bättre snabbt iaf :)

Nope. Typisk hästmänniska - det går väl över...nu tycks det ju dock inte göra det. Så kontakt med sjukgymnast är skapad...läkare inte..eftersom det är så sjuuukt låååång väntetid + rätt dåliga erfarenheter. Men...tja...diklofenak löser problemet. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar