Vem är mr Silvertejp? Och varför kallas han det?Senast 12:00 skulle Mr Silvertejp komma hit och även ringa före, är det någon som tror att hans popularitet hos mig ökat idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem är mr Silvertejp? Och varför kallas han det?Senast 12:00 skulle Mr Silvertejp komma hit och även ringa före, är det någon som tror att hans popularitet hos mig ökat idag?
Min första bil blev påkörd och fick skrotas ett år efter inköpet
En anställd på fastighetsbolaget kallar jag det här inne, då han verkar tro att det mesta och lite till går att lösa med Silvertejp eller annan konstig, billig idé.Vem är mr Silvertejp? Och varför kallas han det?
Hos min husläkare var det förut minst 6 v väntetid så 16 dagar låter överkomligt.Japp!
Det är så sjukt.
16 dagar, minst, väntetid för att få träffa läkare
1-2 dagar väntetid för att träffa sjukgymnast.
*Hm*... undrar vad man väljer för väg att gå?
Men blä fin upplevelse när man precis tagit körkort.Samma dag som jag tog körkort körde en taxichaffis in i vår stillastående bil. Den var förvisso inte i toppskick men hade nog klarat sig ett par år till.
Men alltså, det som inte går att laga med silvertejp är ju trasigtEn anställd på fastighetsbolaget kallar jag det här inne, då han verkar tro att det mesta och lite till går att lösa med Silvertejp eller annan konstig, billig idé.
Idag är en jobbig dag. Jobbigare än dom flesta andra. Jag sover skit på nätterna, ont i kroppen hela tiden, jag tycker inte om mitt jobb (har kollat AF utan resultat...) och jag saknar I fruktansvärt mycket. Inte ens 2 månader har gått, det känns som ett år skitliv.
Jag delar den åsikten helt klart. Att laga eller köpa begagnat är inget jag säger mot men den här Mr Silvertejp är liksom lite utanför dom rimliga gränserna.Men alltså, det som inte går att laga med silvertejp är ju trasigt
Idag är en jobbig dag. Jobbigare än dom flesta andra. Jag sover skit på nätterna, ont i kroppen hela tiden, jag tycker inte om mitt jobb (har kollat AF utan resultat...) och jag saknar I fruktansvärt mycket. Inte ens 2 månader har gått, det känns som ett år skitliv.
Inte ett ljud. "migrationsverket har mottagit din ansökan. Det är inte granskat än" typ 14-18 månader kvar då om vi har otur vi skickade in allt 12 mars och dom anger 15-19 månaders handläggningstid...Har du hört något om hur det går?
gaffa och najtråd löser det mestaEn anställd på fastighetsbolaget kallar jag det här inne, då han verkar tro att det mesta och lite till går att lösa med Silvertejp eller annan konstig, billig idé.
Man ska inte ha ont efter en rotfyllning,ring o klaga!Jag har ooooont *ynkynk* Inte läge att ta (nu upphittade) citodon efter nattens bravader. Så det blir ipren/panadol och så får vi se hur långt det räcker. Ärligt jag har nog lagt ner lika mycket som kostnaden av en (bra) tävlingshäst över åren.
Marinerat fläskfilé till middag ikväll. Första riktiga middagen på ett antal dagar, vore bra om jag kan äta den.
Min pappa monterade extralysen på min Saab 9000 jag hade strax efter jag tagit körkort. "var nu försiktig när du parkerar så du inte slår i dom!" gissa vem som körde in dom i garagedörren, jo min pappaMen blä fin upplevelse när man precis tagit körkort.
Ett par dagar efter jag tog mitt lånade jag föräldrarnas bil (en gammal 945) och skulle parkera vid affären. Lång bil med lång motorhuv när man inte var van så jag ställde mig för långt från väggen. In i bilen och kör fram, och fram och lite till... och sen in i väggen Det hände inget alls mer än att lite puts åkte av men gudars vad jag skämdes när jag berättade det för föräldrarna
Man ska inte ha ont efter en rotfyllning,ring o klaga!