Aha!Första steget, de har skrapat ut allt Nästa gång vet jag är brukar vara ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha!Första steget, de har skrapat ut allt Nästa gång vet jag är brukar vara ok.
HahahaMin pappa monterade extralysen på min Saab 9000 jag hade strax efter jag tagit körkort. "var nu försiktig när du parkerar så du inte slår i dom!" gissa vem som körde in dom i garagedörren, jo min pappa
Därför att han lagar allt hellre än inser att det är dags att skaffa nytt.Vem är mr Silvertejp? Och varför kallas han det?
Sitter och lyssnar på fåglarnas kvitter och är ett slut mentalt. Skulle vilja gräva en grop och hoppa i och bara gömma mig för hela omvärlden.
Göm dig under en filt en stund och bara vila eller läs något kanske?Sitter och lyssnar på fåglarnas kvitter och är ett slut mentalt. Skulle vilja gräva en grop och hoppa i och bara gömma mig för hela omvärlden.
Sitter och lyssnar på fåglarnas kvitter och är ett slut mentalt. Skulle vilja gräva en grop och hoppa i och bara gömma mig för hela omvärlden.
Nej ,då dör hon av värmeslag "torkarpannansymbol"Göm dig under en filt en stund och bara vila eller läs något kanske?
Gud människa, nu låter du nästan som @LadyCovergirl Man blir ju trött bara av att läsa vad du hunnit med.Dammsugit nedervåningen,deklarerat,laddat diskmaskinen,tvättat en matta,planterat om några blommor,grävt en halv ny rabatt,vattnat uteblommor, ätit sista jordgubbarna,så nu tänker jag åka till Ica o köpa nya och samtidigt hämta mina efterskickade nya skor (3 par) på vägen hem stannar vi hos bonden o klagar för att han inte plöjt något land åt mig eller varit här med lilla traktorn o rullat ut balarna samtidigt som jag rastar hundarna i hans skog.
heartHatar att gå runt och ha ont i magen över beslut som jag inte kan påverka ett dugg