Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han går upp på lämmen och står sen där och ser sur och ointresserad ut :meh:
Senast för två veckor sen var han lättlastad vilket gör det sjukt irriterande. Han ska tävlas och säljas så dyrt som möjligt. Ska lastningen strula är han helt enkelt värdelös.
Det har aldrig inträffat någon olycka i transporten, varken nyss eller förr, kan tilläggas och han reser bra och står fint i släpet både vid resa och parkering.

Problemet med att träna på egen hand är att jag är ensamstående och inte har någon familj i närheten :crazy:
Prova att lasta med repgrimma.
min ena gick bara att lasta med Det. Finns ju ''snälla ' varianter.

Sitter och hatar livet och min dator/hdd. Kan en internet och teknikberoende person bli en Luddite? :meh:

Det var det här med att somna i rimlig tid... Sur som ättika är jag och katten har försvunnit någonstans eftersom jag vill gosa. När jag absolut inte kunde då var hon här och slängde sig över tangentbord och satt i vägen för skärmen. Men nu är hon försvunnen, tack och lov inte i godisskåpet. ;)

Är så deppad att jag rotade fram en urgammal kexchoklad och trattade i mig. :arghh: Och nu när jag äntligen lyckades få ner blodsocker till 5.0 :arghh:

Men va fan :mad: Skärpning

Gick över till rostat bröd, lite nyttigare även om det blev en del smör på - mycket Toad of Toad Hall. Kör fortfarande diagnostics på min hårddisk. Funderar på att klicka hem en ny systemdisk, jag är verkligen i desperat behov av en. Irriterande att jag inte köpte båda på en gång från CDON då hade jag sluppit frakten. :meh:

Nix, jag har haft släpet typ ett år. Ont om plats är omöjligt, det är en Boj Bravo i modell större och hästen är en C-ponny :p
Vitt inuti och fyra takfönster framtill.
Kolla golvet noga, en släkting svor över sin häst som helt plötsligt började tvärvägra att åka transport, de slet i flera veckor och tränade med hjälp osv. Så av ren tur var det en som stod och tittade och när hästen gick på och såg att golvet svajade mer än vanligt. Det visade sig att det var fukt i golvplattan, trots att transporten var relativt ny och utan att det syntes något som skulle kunna tyda på att gummimattan hade släppt igenom. :crazy: Med en ny transport så har svårlastningen gått över och det funkar utmärkt att lasta på egen hand igen.

Kolla golvet noga, en släkting svor över sin häst som helt plötsligt började tvärvägra att åka transport, de slet i flera veckor och tränade med hjälp osv. Så av ren tur var det en som stod och tittade och när hästen gick på och såg att golvet svajade mer än vanligt. Det visade sig att det var fukt i golvplattan, trots att transporten var relativt ny och utan att det syntes något som skulle kunna tyda på att gummimattan hade släppt igenom. :crazy: Med en ny transport så har svårlastningen gått över och det funkar utmärkt att lasta på egen hand igen.

Det är alu-golv men jag kan kolla ändå!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar