Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hemma en timme och jag har vråltråkigt. Kan inte grävarna komma igång snart så jag har lite jobb? Det här är ju löjligt..

Förresten, min orchide har blommat supermycket nu i typ 1-2 månader och det kommer nya knoppar hela tiden :love:
Men vet någon hur den vill bo på sommaren?
Nu står den i ett fönster med sol hela dagen. Funkar det eller vill den ha lite skuggigare? Har fönster i alla väderstreck utom norr.
Jag hade inte flyttat den om den trivs så bra där den redan står

Det är lite olika vad man reagerar på, jag har det värst nu i början. Sen klarar jag mig rätt bra. Andra reagerar mer på gräs och har det värre under sommaren.
Men jag glömmer alltid bort och funderar på varför jag mår dåligt.:meh: men tabletten hjälper rätt snabbt åtminstone.
Jag är ständigt snuvig

Det är sååå synd om mig.
Nä det är det inte men lyckades dra upp nageln bredvid lilla tånageln och blodat ner både strumpa och toffla och dessutom ramlade och höll en hink vatten jag skulle hälla i toan så tappade den över hela golvet så fått skura där nu.
Håller på att fixa koksalt och se om smärtan går över. Sån liten tånagel kan göra så jävulskt ont :rage: :crazy:

Är lite ur gängorna idag utan riktigt orsak. Stör mig på allt och tar saker personligt..

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma ur det.

Bah..

Hunden verkar känna av det och vill inte lämna min sida kan inte ens gå på toa utan att hon piper. Gör hon aldrig annars

Chefen backade precis på min bil med grävmaskinen :eek:
När han kom in och sa det såg jag bara en helt demolerad bil framför mig (det är en stor grävmaskin)
Nu var det "bara" bakljuset, plåten under och kofångaren.
Problemet är att jag inte kan vara utan bil medans den är på verkstad :arghh::arghh::arghh::arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar