Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det finns små tuber på teknikmagasinetHar ingen helium
Ha träns under.Får inte lasta i repgrimma på tävlingar
Jag hade inte flyttat den om den trivs så bra där den redan stårFörresten, min orchide har blommat supermycket nu i typ 1-2 månader och det kommer nya knoppar hela tiden
Men vet någon hur den vill bo på sommaren?
Nu står den i ett fönster med sol hela dagen. Funkar det eller vill den ha lite skuggigare? Har fönster i alla väderstreck utom norr.
Jag är ständigt snuvigDet är lite olika vad man reagerar på, jag har det värst nu i början. Sen klarar jag mig rätt bra. Andra reagerar mer på gräs och har det värre under sommaren.
Men jag glömmer alltid bort och funderar på varför jag mår dåligt. men tabletten hjälper rätt snabbt åtminstone.
Jag och dottern skulle åka dit och storhandla idag. Men tre min Efter att vi hade bestämmt Det blev hon inringd. Får åka dit i morgon.Vaknade tidigt- igen...
Ätit frukost. Duschat.
Ska åka till Willys snart. Börjar bli tomt i skåpen
Måste åka dit idag. Mjölken är slutJag och dottern skulle åka dit och storhandla idag. Men tre min Efter att vi hade bestämmt Det blev hon inringd. Får åka dit i morgon.
När jag gick på komvux valde jag att plugga ryska, för att det var obegripligt. Varför välja ett enkelt språk.Varför just arabiska?? Är inte Det ganska svårt??
Ta chefens bil.Chefen backade precis på min bil med grävmaskinen
När han kom in och sa det såg jag bara en helt demolerad bil framför mig (det är en stor grävmaskin)
Nu var det "bara" bakljuset, plåten under och kofångaren.
Problemet är att jag inte kan vara utan bil medans den är på verkstad
Ta chefens bil.
Har du kollat allt som har att göra med sockret,både blod o utrustning?Är lite ur gängorna idag utan riktigt orsak. Stör mig på allt och tar saker personligt..
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma ur det.
Bah..
Hunden verkar känna av det och vill inte lämna min sida kan inte ens gå på toa utan att hon piper. Gör hon aldrig annars
Ställer min i din tvättköBilen en tvättad både in och utvändigt. Trevligt med en vit bil igen