Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
HALLÅ det är bara torsdagen den 12 idag :mad:
Nu kom leveransen av kontorsmaterial.
Det viktigaste var restnoterat och två fp kopieringspapper var inte med fast de stod på följesedeln
:banghead::banghead::banghead::banghead:

Otroligt hur en liten kroppsdel kan pulsera och göra så ont. Nageln har nästan lossnat. Ska jag rycka ut den eller låta den sitta kvar, vad gör minst ont :cautious:?

Ligger efter i planeringen idag. Jag ska göra klart en vinterhage och rida två
Hästar till idag och mocka några boxar och spåna två plus lösdriften och en lektion ikväll. Bara halva stallet är färdigt :mad:

Jaja. Tur att det är ljust till åtta ikväll. Får noggöra en del på lördag istället då jag är nästan ledig om jag inte fixar allt idag.

Hade tänkt ta ner utmöblerna som är kvar på loftet menfår ta det nån dag när jag inte går så här stappligt :cool:

Ska laga lite mat nu. Kollat i en vegetarisk kokbok från 1984 för inspiration

Det hade jag gärna viljat lära mig! Läste spanska i högstadiet och kommer inte ihåg knappt nånting av språket.
Vi hade spanska och franska att välja på :cool:
Jag läste tyska i grundskolan och sen i gymnasiet blev det danska och japanska :D Tyvärr minns jag inte så mycket av japanskan, men när det begav sig kunde jag såpass att jag hade klarat mig hyfsat i en japansk vardag. Deras tecken var svårast att minnas, speciellt eftersom de har tre olika typer av "alfabet".

Det hade jag gärna viljat lära mig! Läste spanska i högstadiet och kommer inte ihåg knappt nånting av språket.
Vi hade spanska och franska att välja på :cool:
Själv fick jag inte välja tyska spanska eller franska som vi hade att välja på. Jag fick läsa svenska/engelska extra för jag var så dålig på engelska :meh: :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar