Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag läste japanska på gymnasietNär jag gick på komvux valde jag att plugga ryska, för att det var obegripligt. Varför välja ett enkelt språk.
SchlagerSparven kommer få bo i ett ensligt hus som stor. Inte nära @MJLee iaf.Försöker få barnet att hålla sig lugnt på sin lekmatta medan jag fixar frukost. Fick ta till schlagerspellistan. Högt över havet var ingen höjdare, men diggi-loo diggi-ley däremot
Äsch, hon lyssnar på Sabaton i bilen så det lär bli en allätareSchlagerSparven kommer få bo i ett ensligt hus som stor. Inte nära @MJLee iaf.
Perfekt, jag blev nästan orolig en stund så tack för info.Äsch, hon lyssnar på Sabaton i bilen så det lär bli en allätare
Ring dit på en gång så det inte blir liggandeHALLÅ det är bara torsdagen den 12 idag
Nu kom leveransen av kontorsmaterial.
Det viktigaste var restnoterat och två fp kopieringspapper var inte med fast de stod på följesedeln
Fick svar nu, det var tydligen restat, MEN SKRIV DET DÅ OCH INTE ATT DET ÄR LEVERERATHALLÅ det är bara torsdagen den 12 idag
Nu kom leveransen av kontorsmaterial.
Det viktigaste var restnoterat och två fp kopieringspapper var inte med fast de stod på följesedeln
Det hade jag gärna viljat lära mig! Läste spanska i högstadiet och kommer inte ihåg knappt nånting av språket.Och jag läste japanska på gymnasiet
Jag läste tyska i grundskolan och sen i gymnasiet blev det danska och japanska Tyvärr minns jag inte så mycket av japanskan, men när det begav sig kunde jag såpass att jag hade klarat mig hyfsat i en japansk vardag. Deras tecken var svårast att minnas, speciellt eftersom de har tre olika typer av "alfabet".Det hade jag gärna viljat lära mig! Läste spanska i högstadiet och kommer inte ihåg knappt nånting av språket.
Vi hade spanska och franska att välja på
Själv fick jag inte välja tyska spanska eller franska som vi hade att välja på. Jag fick läsa svenska/engelska extra för jag var så dålig på engelskaDet hade jag gärna viljat lära mig! Läste spanska i högstadiet och kommer inte ihåg knappt nånting av språket.
Vi hade spanska och franska att välja på
Det sa jag också, men fick ingen direkt positiv respons på det
Äsch, hon lyssnar på Sabaton i bilen så det lär bli en allätare