Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår var en galen dag då jag städade massa inför förhandsvisningen, samtidigt som jag skulle underhålla bebis. Vi är redan uppe i budgivning med några hundratusen från utropspriset!

Idag har jag haft en internetbekant hos mig och vi gick en barnvagnspromenad och fikade, trevlig tjej! Hon hade med sig ett litet set med kläder till bebis med kattema och ett katt-gosedjur. :heart

Jag tyckte tyska var rätt roligt faktiskt och har på senare år haft nytta av den (plus att det är fascinerande att jag kommer ihåg något av den, jag läste i tre år och det är snart 30 år sedan :D).
Själv har jag nytta av min franska. Många vänner fortfarande sen den tiden jag bodde i Paris och dom är usla på engelska (såklart) så jag får träna skolfranskan varenda dag på FB. Iofs läste jag 3+3 år franska så nåt borde ju ha fastnat. :p

Skitponnyn var idag världens bästa ponny :love:
Det var två stycken som skulle löshoppa sina lite mer orutinerade hästar så jag passade på att löshoppa skitponnyn.

Om de två orutinerade hästarna var lite tveksamma så gnistrade skitponnyn desto mer. Han satte fart och skötte rubbet själv. Studsade över allt förutom en gång när han duttade till en bom som blåste ner. Då blev han förbaskad så det kom tre ilskna bakutsparkar :rofl:
När jag sen tyckte att han var klar var han inte överens utan tog raskt tre varv till :rofl:

Hemma, ska dricka kaffe, men köpte några sura godisar igår så tvungen är bortdomnad
Jag gillar ju inte ens sura godisar

Min stackars bil har fått splitterskador efter att det skett en sprängning här i stan .. oturligt nog hade pojkvännen parkerat några meter från där det smällde :nailbiting: Så nu ska polis kontaktas så jag kan skadeanmäla sen.. Yay.

Funderar på vad jag ska äta för mat, övriga familjen är på hockey och åt på vägen dit. :cautious: jag är dålig på att laga mat till mig själv. Stuvade makaroner och bacon är det bra mat? :angel:

Jag kan förstå att folk vill äta nyttigt, kan förstå och jag letar själv efter lite mer nyttligare alternativ ifall jag bara har ett sug. Provade en nyttigare variant av chokladpudding och hela mitt ansikte vreds om av äckel. Hur kunde de tycka den där var god? Ens en uns god? :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar