En annan dag en annan flaska!Gärna men jag är tyvärr lite för långt bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En annan dag en annan flaska!Gärna men jag är tyvärr lite för långt bort
Själv har jag nytta av min franska. Många vänner fortfarande sen den tiden jag bodde i Paris och dom är usla på engelska (såklart) så jag får träna skolfranskan varenda dag på FB. Iofs läste jag 3+3 år franska så nåt borde ju ha fastnat.Jag tyckte tyska var rätt roligt faktiskt och har på senare år haft nytta av den (plus att det är fascinerande att jag kommer ihåg något av den, jag läste i tre år och det är snart 30 år sedan ).
Du kunde sagt nåt tidigare ....Sitter med en flaska vin och ledig i morgon! Någon som vill dela?
Quebec eller BC?Jag har fått 3! Ja 3 samtal från Kanada . De vill verkligen att jag ska flytta.
Chefen backade precis på min bil med grävmaskinen
När han kom in och sa det såg jag bara en helt demolerad bil framför mig (det är en stor grävmaskin)
Nu var det "bara" bakljuset, plåten under och kofångaren.
Problemet är att jag inte kan vara utan bil medans den är på verkstad
Stuvad spagetti funkar med, det där ju som riktigt lyxigt med bacon ju eller extra jobb.Funderar på vad jag ska äta för mat, övriga familjen är på hockey och åt på vägen dit. jag är dålig på att laga mat till mig själv. Stuvade makaroner och bacon är det bra mat?