Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alberta ringer de ifrånQuebec eller BC?
Franska eller Engelska
En annan dag dåDu kunde sagt nåt tidigare ....
En annan dag då.Du kunde sagt nåt tidigare ....
Iddes inte fixa pasta så det blev bacon och stekt ägg på en macka Var mest sugen på något salt så det passade bra istället för att äta chips.Stuvad spagetti funkar med, det där ju som riktigt lyxigt med bacon ju eller extra jobb.
De flesta verkstäder har lånebilarDet sa jag också, men fick ingen direkt positiv respons på det
Menar du att det inte är bra att äta chips undrar hon som just nu äter chips till sitt te...Iddes inte fixa pasta så det blev bacon och stekt ägg på en macka Var mest sugen på något salt så det passade bra istället för att äta chips.
Kom på att vi fick välja tyska med. Frågan är hur många som läste det i min skola. Ingen aning. För många år sedanJag läste tyska i grundskolan och sen i gymnasiet blev det danska och japanska Tyvärr minns jag inte så mycket av japanskan, men när det begav sig kunde jag såpass att jag hade klarat mig hyfsat i en japansk vardag. Deras tecken var svårast att minnas, speciellt eftersom de har tre olika typer av "alfabet".
@karamelldrottningen Aj aj, gör bara det som är ett absolut måste, låter inget skönt alls. Krya på tån
Tack snälla@karamelldrottningen lider med dig!
Tack snälla
Känns bättre nu är i morse iaf