Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min sambo har gått och lagt sig O_o Han ska inte upp tidigt eller nåt. Helt plötsligt var han borta, hittade honom i sängen. What the..? Jaja han är vuxen och får bestämma själv när han går och lägger sig.

Vad sjutton ska jag hitta på nu då? Hade ju tänkt kolla Netflix med honom.

Ett gympass som passade mig bra .Även fast jag tränade lungt så blir det nog träningsvärk då han hittade muskler som jag sällan använder och som behöver stärkas .Skulle träna 2 gånger i veckan ..Till att börja med :meh:sedan öka sa han tills det blir 5:nailbiting: Kommer att se ut som en buffel om jag tränar så mycket :laugh:

Jag och dottern kollar på VC-finalen i hoppning. Hon är mycket upprörd över att missa finalen i helgen eftersom hon är hos sin pappa.
Jag lovade att hon kan se finalen på SVT play nästa vecka och att hon får se dagens omgång live.

Besatt av dramat i Akademien...

giphy.gif

Jag läste tyska i grundskolan och sen i gymnasiet blev det danska och japanska :D Tyvärr minns jag inte så mycket av japanskan, men när det begav sig kunde jag såpass att jag hade klarat mig hyfsat i en japansk vardag. Deras tecken var svårast att minnas, speciellt eftersom de har tre olika typer av "alfabet".
Kom på att vi fick välja tyska med. Frågan är hur många som läste det i min skola. Ingen aning. För många år sedan :o
@karamelldrottningen Aj aj, gör bara det som är ett absolut måste, låter inget skönt alls. Krya på tån :)
Tack snälla :heart
Känns bättre nu är i morse iaf

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar