Men varför köper du sura godisar om du inte gillar demHemma, ska dricka kaffe, men köpte några sura godisar igår så tvungen är bortdomnad
Jag gillar ju inte ens sura godisar
De är förövrigt mina favoriter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför köper du sura godisar om du inte gillar demHemma, ska dricka kaffe, men köpte några sura godisar igår så tvungen är bortdomnad
Jag gillar ju inte ens sura godisar
För många SilviavinkningarEn del av det onda har satt sig i min handled, varför?
Och andra smailysar har också smugit inOj jag smög vist in lite häst namn i systemet
Ja jag har ju givetvis vinkat glatt till alla karlar som jagat mig på tinder idag ( har inte ens, aldrig haft) men det måste bero på min vikt eller något?! Eller så var det feminister kanske? Jag vet inte men jag vinkade iaf. huvudsaken juFör många Silviavinkningar
Det är den roligaste o sötaste åldern nu o 2 veckor framåtOh! Igår var jag över till grannen och valpmyste lite, jisses så söta de är nu, 4 veckor gamla och börjat vobbla omkring och leka med varann
Men varför köper du sura godisar om du inte gillar dem
De är förövrigt mina favoriter
Kan hon inte se Den Där??Jag och dottern kollar på VC-finalen i hoppning. Hon är mycket upprörd över att missa finalen i helgen eftersom hon är hos sin pappa.
Jag lovade att hon kan se finalen på SVT play nästa vecka och att hon får se dagens omgång live.
Det är den roligaste o sötaste åldern nu o 2 veckor framåt
Jaha, morgonkaffe och cigg. Fredag. Jobba halvdag idag på biluthyrningen. Sen hem och duscha och sen åka och hämta mamma vid färjeterminalen!
Hon och hennes man ska bo hos oss (giv mig styrka!) till sista april då de flyger hem till sverige igen!
Är iafl ledig i morgon och söndag med tror jag.
Mysigt med mammabesök en liten sväng. 3 kanske 4 nätter brukar vara lagom här Så mycket styrka har jag inte att bjuda på men kan tipsa om att styrketräna och ha boxningshandskar gömda hemma men lätt att slita fram vid behov, stort lycka till. Andas, kämpa, kliv, kliv, överlev!
/hallonsafts er fram emot löpande inlägg närmaste tiden.
Tack!!
Själv är jag mer nöjd med att skriva om korkade turister.
Igår på en av ridturerna hade vi en dam som aldrig ridit förut. Vi förklarar alltid i början att tyglarna är till för att styra och stoppa. För att få hästen att gå måste du använda benen och trycka mot magen.
Den här damen börjar liksom studsa i sadeln och sedan "rappa till" med tyglarna för att försöka få sin häst att gå framåt. Typ som hon måste ha sett i nån gammal amerikansk westernfilm där de rappar tyglarna i en diligens eller nåt...
Åh nej fy!Ooooch där var vi tvungna att starta en maskin till.
Ooooch där var vi tvungna att starta en maskin till.