Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huvudvärken från tidigare i veckan har hunnit ikapp mig, jag får bli hemma idag :down: än så länge är det iaf inte fullt ut migrän så jag ska se vad ett bad kan göra för huvudet.

Blev inringd att jobba igen :D Jag var väldigt tydlig med att jag bara kan jobba fram till halv ett, men jag behövde bara jobba till halv tolv! :up: Nästa vecka ska jag iväg och jobba på en skola längre ut på landet, egentligen yngre än vad jag vill men de hade ingen annan med körkort. :crazy: Jag måste nog ta och minska ner lite på mitt schema annars blir det svårt att hinna med och plugga också. :D

Då har man jobbat klart för denna veckan!
Tror att min chef har underestimerat min förmåga att hantera datapunkter! för jag dubbel kollade och allt funkade i modellmiljön.
Och chefen är ledig i dag.
Oj, vissa delar har fått namn efter My littel Pony! :D För att mina döttrar gillar det.
Sö trött att de andra döper allt efter star wars och GOT osv.

Tror att min chef har underestimerat min förmåga att hantera datapunkter! för jag dubbel kollade och allt funkade i modellmiljön.
Oj, vissa delar har fått namn efter My littel Pony! :D För att mina döttrar gillar det.
Min syster jobbar på Atrium Ljungberg och de ska väl bygga en del där? Jag får tipsa henne att hålla utkik på bra namn när det drar igång ;)

Jag hann för övrigt kräkas upp medicinen innan jag hann ner i badet :meh: men det lättade lite på trycket i huvudet :up: har jag tur så blir det inte väldigt mycket värre.

Du kan börja döpa dem efter Bukeanvändare (fjäska för den legendariska bukemaffian :angel:) så kommer absolut ingen att fatta vad du menar.

Och VAR ar bilderna? Huh? :cautious:

Inte alls bara du ... Jag forstar inte heller riktigt hur det dar gar till.:confused:

Det är sjukt svårt att fota 4-veckors- valpar :cautious:

20180412_202416.webp

Fick nyss mail med erbjudande om jobbet som SFI-lärare i grannstaden. :banana:

Tjohoo - jag har jobb igen. Får gå ner en tusenlapp i lön eftersom det är kommunalt och inte privat. Men det är ett jobb och jag ror det är ett jäkla trevligt jobb med trevliga arbetskamrater.

Som lök på laxen har jag fem änder som simmar i den översvämmade dammen nedanför tomten. :love:

Senast ändrad:
Mer my little pony till folket!!!
Heja heja heja! :banana:

Tjohoo - jag har jobb igen. Får gå ner en tusenlapp i lön eftersom det är kommunalt och inte privat. Men det är ett jobb och jag ror det är ett jäkla trevligt jobb med trevliga arbetskamrater.

Som lök på laxen har jag fem änder som simmar i den översvämmade dammen nedanför tomten. :love:
Stort grattis!!!
:banana::banana::banana:

Stort grattis, vilken bra fredag den 13:e! :D Trevliga arbetskamrater är värt så väldigt mycket mer än en tusenlapp hit eller dit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar