Och jag svär betydligt mer IRLApropå det där med att vara annorlunda online än IRL så svär jag betydligt mindre i verkligheten. Med det sagt:
JÄVLAR! CAPS FÖRLORADE I OT
När dottern var två gick hon runt och sa "FAN! FAN! FAN!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag svär betydligt mer IRLApropå det där med att vara annorlunda online än IRL så svär jag betydligt mindre i verkligheten. Med det sagt:
JÄVLAR! CAPS FÖRLORADE I OT
Min syster jobbar på Atrium Ljungberg och de ska väl bygga en del där? Jag får tipsa henne att hålla utkik på bra namn när det drar igångDå har man jobbat klart för denna veckan!
Tror att min chef har underestimerat min förmåga att hantera datapunkter! för jag dubbel kollade och allt funkade i modellmiljön.
Och chefen är ledig i dag.
Oj, vissa delar har fått namn efter My littel Pony! För att mina döttrar gillar det.
Sö trött att de andra döper allt efter star wars och GOT osv.
Då har man jobbat klart för denna veckan!
Tror att min chef har underestimerat min förmåga att hantera datapunkter! för jag dubbel kollade och allt funkade i modellmiljön.
Oj, vissa delar har fått namn efter My littel Pony! För att mina döttrar gillar det.
Och VAR ar bilderna? Huh?
Inte alls bara du ... Jag forstar inte heller riktigt hur det dar gar till.
Mer my little pony till folket!!!Då har man jobbat klart för denna veckan!
Stort grattis!!!Fick nyss mail med erbjudande om jobbet som SFI-lärare i grannstaden.
Tjohoo - jag har jobb igen. Får gå ner en tusenlapp i lön eftersom det är kommunalt och inte privat. Men det är ett jobb och jag ror det är ett jäkla trevligt jobb med trevliga arbetskamrater.
Som lök på laxen har jag fem änder som simmar i den översvämmade dammen nedanför tomten.
Tumören var godartad och de fick bort allt med god marginal
Och jag svär betydligt mer IRL
När dottern var två gick hon runt och sa "FAN! FAN! FAN!"
Eller så var det jag som bestämde ossSommaren börjar bli uppbokad med roliga saker! Nu idag bestämde @Cattis_E och jag oss för att åka på Fjord SM på Grevagården
Fick nyss mail med erbjudande om jobbet som SFI-lärare i grannstaden.
Tjohoo - jag har jobb igen. Får gå ner en tusenlapp i lön eftersom det är kommunalt och inte privat. Men det är ett jobb och jag ror det är ett jäkla trevligt jobb med trevliga arbetskamrater.
Som lök på laxen har jag fem änder som simmar i den översvämmade dammen nedanför tomten.