Kryp in under och använd skaftet på en hovkrats, tryck till ffa vid kanter och "svaga" ställen så märker du. Även alu-golv blir tyvärr dåliga. (Står i samma stall som gammal åf för släp).Det är alu-golv men jag kan kolla ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kryp in under och använd skaftet på en hovkrats, tryck till ffa vid kanter och "svaga" ställen så märker du. Även alu-golv blir tyvärr dåliga. (Står i samma stall som gammal åf för släp).Det är alu-golv men jag kan kolla ändå!
Kryp in under och använd skaftet på en hovkrats, tryck till ffa vid kanter och "svaga" ställen så märker du. Även alu-golv blir tyvärr dåliga. (Står i samma stall som gammal åf för släp).
Då är det säkert inga problem! Alu-golv håller ju längre än trägolv.Givetvis kan det men jag kollade golvet noga när jag köpte släpet förra året och har inte sett några problem sen dess.
Professorn är helt omöjlig att glömma bort. Han skäller då med exakt 3 sekunders intervall
Har ni testat det där med ballonger än?Försöker få barnet att hålla sig lugnt på sin lekmatta medan jag fixar frukost. Fick ta till schlagerspellistan. Högt över havet var ingen höjdare, men diggi-loo diggi-ley däremot
Funderar på om jag också ska göra detSommaren börjar bli uppbokad med roliga saker! Nu idag bestämde @Cattis_E och jag oss för att åka på Fjord SM på Grevagården
Vi åker ner lö-sö bara, det räcker när vi inte har häst medFunderar på om jag också ska göra det
Jag har knappt två timmar dit så blir nog bara en dagsturVi åker ner lö-sö bara, det räcker när vi inte har häst med
Har ingen heliumHar ni testat det där med ballonger än?