Vidriga människor Det finns.Alltså jag läste precis om hur hemtjänstpersonal delade förnedrande bilder på de äldre i en intern snapchatgrupp. Så jävla vidrigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vidriga människor Det finns.Alltså jag läste precis om hur hemtjänstpersonal delade förnedrande bilder på de äldre i en intern snapchatgrupp. Så jävla vidrigt
Undra vad Det beror på. ny transport?? trångt? mörkt?
Himla tråkigt när Det blir så ju.Nix, jag har haft släpet typ ett år. Ont om plats är omöjligt, det är en Boj Bravo i modell större och hästen är en C-ponny
Det måste funka att lasta honom utan annan ponny i transporten och dessutom måste jag kunna lasta ensam.
Det störiga är att han blivit sämre än någonsin tidigare på de två senaste veckorna. Tidigare har jag lastat ensam.
Nix, jag har haft släpet typ ett år. Ont om plats är omöjligt, det är en Boj Bravo i modell större och hästen är en C-ponny
Vitt inuti och fyra takfönster framtill.
Verkligen. Skönt att det uppdagades och att det blir konsekvenser för de skyldiga.Vidriga människor Det finns.
Professorn är helt omöjlig att glömma bort. Han skäller då med exakt 3 sekunders intervallÅh gud! Stackars vovvi! Jag släppte ut henne på tomten och glömde henne där.
När jag kommer på det efter 10 minuters ofrivillig utvisning sitter hon knäpptyst på trappen och väntar.
Såååå lycklig och gullig när jag varit ett as. Hundar!
Professorn är helt omöjlig att glömma bort. Han skäller då med exakt 3 sekunders intervall
Han heter egentligen Jackson men kallas August eller ProffesornHaha! Heter man Professorn bör man passas upp ngt väl?
Mina förra kunde ju påtala att de ville en med något gläfs. Det har den här med gjort någon gång. Tydligen inte nu. Så hon satt där i mörkret och kyla.. Tur det inte är vinter.
Han heter egentligen Jackson men kallas August eller Proffesorn
Världens finaste proffesor dessutom
Har för mig att jag för ett par år sen såg att du är vän på fb med en jag känner. Har för mig att du bor i den staden med. Om det är så så är ju CA's dotter RH duktig på sånt. Kan ju var värt att hyra in henne. Om jag vet rätt ang var du finns..
Så himla märkligt när de fyrbenta börjar bete sig med vad som verkar vara av ingen anledning alls....
Vägrar den bara gå in eller går den in och kastar sig ur?
Min gamla Z kunde få "ryck" ibland och tycka att livet var pest men det fungerade att ta en dag då och då och bara lasta och äta sin insläppsmat i släpet, utan att stänga eller så... bara göra släpet till en normal vardagsgrej att ibland bara myser och äter vi i släpet. Ibland åker vi släp, ibland bara stänger vi och rullade 10 meter och sen lastade ur. Sen in igen och Då äta och mysa.... men ja, alla pållar är ju olika