Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att gå nattrundan med hundarna. Tänkte klippa mig först dock. Har skjutit upp det länge nu, är nog lite nervös för jag tänkte att det ska vara så pass kort att det ”bara” går till axlarna.

Kollar igenom bilderna som sambon tog idag. Han är helt uppenbart ingen mästerfotograf :D
Visa bifogad fil 13337
Det säger tanten om mig åxo när vi är ute och reser så det blir många foton innan hon är nöjd .Då hon jobbat som guide och på utbildningen fick dom lära sig ta kort så hon är en fena på att tänka på att man är mitt i bilden och att alla lemmar är med så inte fötterna eller huvudet fattas :grin: som det kan bli då jag håller i kameran och även omgivningen blir rätt .

Har setat med bokföringen till deklarationen .Har tydligen inte bokfört något sedan april förra året .Men nu är alla papper redo för att bokföras innan jag ska deklarera :cautious: Tänk att det ska bli lika vart år .I morgon kväll är det dax för att träffa rehabkoordinatorn i gymmet .På fredag är det att stänga vägar som gäller då det kommer att bli plusgrader dygnet runt på söndag .ca 20 skyltar ska ut så jag har mer än fullt upp så på lördag är det att testa om rödingen är på tag för sista gången den här våren .Då det var bara småskit som tog i helgen så kan det inte bli sämre utan hoppas på stora fina och kanske någon öring så man får kämpa lite för dom är det drag i

Årsmöte avklarat och resultatet blev en helt ny styrelse. Jag kommer sitta som ledamot i två år :up:
Ja så kan det gå .Jag är i valberedningen ensam i en förening och nu ska nya stadgar beslutas om och styrelsen ska minskas till 5 om det går igenom så nu har jag häcken full med att jaga folk då alla i den tidigare måste ställa sina platser till förfogande och få det att fungera då halva får sitta 1 år och resten 2 för att undvika att någon kuppar styrelsen vid årsmötet utan att 50% är kvar

Ja så kan det gå .Jag är i valberedningen ensam i en förening och nu ska nya stadgar beslutas om och styrelsen ska minskas till 5 om det går igenom så nu har jag häcken full med att jaga folk då alla i den tidigare måste ställa sina platser till förfogande och få det att fungera då halva får sitta 1 år och resten 2 för att undvika att någon kuppar styrelsen vid årsmötet utan att 50% är kvar

Hoppas att ni får ordning på det!

Det säger tanten om mig åxo när vi är ute och reser så det blir många foton innan hon är nöjd .Då hon jobbat som guide och på utbildningen fick dom lära sig ta kort så hon är en fena på att tänka på att man är mitt i bilden och att alla lemmar är med så inte fötterna eller huvudet fattas :grin: som det kan bli då jag håller i kameran och även omgivningen blir rätt .

När jag var ung och red min första ponny skulle min mamma filma mig en gång. Långt bort någonstans ser man en prick röra sig. Sen försvinner pricken ur bild med jämna mellanrum och man hör modern skrika "Du rider ur bild!". Att följa mig med kameran verkade inte vara alternativ ett. ;)

Så du är inte ensam.

15234740096616264348927835275882.webp

Allt bara jävlas, så mår man piss. Men jobbet gick bra. Men jag får passa mig så jag inte gör bort mig

Har pollen börjat redan? Är också lite allergisk mot dem...:cautious:
Det är lite olika vad man reagerar på, jag har det värst nu i början. Sen klarar jag mig rätt bra. Andra reagerar mer på gräs och har det värre under sommaren.
Men jag glömmer alltid bort och funderar på varför jag mår dåligt.:meh: men tabletten hjälper rätt snabbt åtminstone.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar