Strax dags att gå nattrundan med hundarna. Tänkte klippa mig först dock. Har skjutit upp det länge nu, är nog lite nervös för jag tänkte att det ska vara så pass kort att det ”bara” går till axlarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det säger tanten om mig åxo när vi är ute och reser så det blir många foton innan hon är nöjd .Då hon jobbat som guide och på utbildningen fick dom lära sig ta kort så hon är en fena på att tänka på att man är mitt i bilden och att alla lemmar är med så inte fötterna eller huvudet fattas som det kan bli då jag håller i kameran och även omgivningen blir rätt .Kollar igenom bilderna som sambon tog idag. Han är helt uppenbart ingen mästerfotograf
Visa bifogad fil 13337
BeklagarHästhimmeln har fått en ny invånare idag
Hästhimmeln har fått en ny invånare idag
BeklagarHästhimmeln har fått en ny invånare idag
Ja så kan det gå .Jag är i valberedningen ensam i en förening och nu ska nya stadgar beslutas om och styrelsen ska minskas till 5 om det går igenom så nu har jag häcken full med att jaga folk då alla i den tidigare måste ställa sina platser till förfogande och få det att fungera då halva får sitta 1 år och resten 2 för att undvika att någon kuppar styrelsen vid årsmötet utan att 50% är kvarÅrsmöte avklarat och resultatet blev en helt ny styrelse. Jag kommer sitta som ledamot i två år
Beklagar!Hästhimmeln har fått en ny invånare idag
Ja så kan det gå .Jag är i valberedningen ensam i en förening och nu ska nya stadgar beslutas om och styrelsen ska minskas till 5 om det går igenom så nu har jag häcken full med att jaga folk då alla i den tidigare måste ställa sina platser till förfogande och få det att fungera då halva får sitta 1 år och resten 2 för att undvika att någon kuppar styrelsen vid årsmötet utan att 50% är kvar
Det säger tanten om mig åxo när vi är ute och reser så det blir många foton innan hon är nöjd .Då hon jobbat som guide och på utbildningen fick dom lära sig ta kort så hon är en fena på att tänka på att man är mitt i bilden och att alla lemmar är med så inte fötterna eller huvudet fattas som det kan bli då jag håller i kameran och även omgivningen blir rätt .
Det är lite olika vad man reagerar på, jag har det värst nu i början. Sen klarar jag mig rätt bra. Andra reagerar mer på gräs och har det värre under sommaren.Har pollen börjat redan? Är också lite allergisk mot dem...
Det hoppas jag åxo då den nuvarande styrelsen och helst ordföranden har fått rejäl snurr på verksamheten då han även jobbar inom föreningen och vi har lyckas bra med den produkt vi framställer och alla vill att vi levererar produktenHoppas att ni får ordning på det!