Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Din sambo är verkligen inte mästerhästfotograf :D. Men din häst - vilken sagohäst!! :love:
Åh :love: Tack! Hon var himla förtjust i sig själv idag också :D

7A5AB983-4894-4FFD-B792-5A84BA38A55B.webp

Nämen hej pollen :meh: Jag nyser, snörvlar och ögonen rinner, jag tror att det är något som har kommit igång. Jag kände mig helt väck på seminariet idag men det gick åtminstone, förutom att jag råkade göra en trippelnysning med micken på till mina kamraters asgarv. :o:D Nu har jag tagit tablett och ska kika lite närmare på monografier och fundera ut ett uppsatsämne. :nailbiting: Jag vill så mycket och har svårt att skära ner och strama ihop, det är bara 7,5 hp så det ska vara rätt litet. Men min handledare har förtroende för mig åtminstone och tror att det blir bra bara jag formulerar en problemställning. :cautious: Eller åtminstone ringar in ett området och inte fladdrar över tid och rum i massor av tankar. :angel:
Har pollen börjat redan? Är också lite allergisk mot dem...:cautious:

Har fångat, packat och postat posthornssnäckor idag. Nu står de andra på "tillväxt";), så jag kan sälja dem när de blir tillräckligt stora.
Hämtat paket på Ica och "Turken". "Turken" verkade ha en ny ägare...
Packat upp alla paket. Ätit middag - kyckling och Wok.
Slösurfar lite nu innan kvällsfikat och dumburken. Får då och då gå till mitt rum och kolla temperaturerna i alla kar. Litar inte på doppvärmarna. Mina fjärilar blev kokta av dem, när de fick spunk en dag...:cry::cry::devil:

Vilket underbart väder!
Jag har suttit inne och jobbat mest. Men har varit ute en sväng och jobbat med. Underbart!
Blir så glad av det ekipaget med.
Och vovvi var lika glad hon när hon fräste runt i skogen sen på prommis. Känns som att många vaknar till liv nu i solen. Härligt!

Försöker hitta alla klädrullar/klädborstar jag vet att jag har inför att jobba bland folk i vanliga kläder imorgon. I värsta fall får jag väl ta vanlig tejp i guess. Ingen lust att se om som en större modell av Vovvi..

Suttit inne på arbetsmiljökurs hela dagen och det känns nästan som om jag slösat bort det fina vädret. Ser vikten av att pratar afs:ar och sådär men asså... njuta utomhus i solen med vårens första glass på en parkbänk. Det är f-n god arbetsmiljö det!

Har fångat, packat och postat posthornssnäckor idag. Nu står de andra på "tillväxt";), så jag kan sälja dem när de blir tillräckligt stora.
Hämtat paket på Ica och "Turken". "Turken" verkade ha en ny ägare...
Packat upp alla paket. Ätit middag - kyckling och Wok.
Slösurfar lite nu innan kvällsfikat och dumburken. Får då och då gå till mitt rum och kolla temperaturerna i alla kar. Litar inte på doppvärmarna. Mina fjärilar blev kokta av dem, när de fick spunk en dag...:cry::cry::devil:
R.I.P Fjäril
fjäril.webp

Klickade hem HDD, får se hur mycket jag kan rädda. Ska försöka köra Seatools (för DOS O_o) Jävlar också. Behöver en ny system disk också, misstänker att en hel del problem jag har är pga av att min C drive är fylld till max. Men bara tanken på att migrera WIN10 gör mig matt med tank på allt som kan (kommer :nailbiting:) att gå fel.

Mitt dyra tyska specialdesignade kattträd får nog vänta ett tag :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila