Jag har duschat och nu ska jag äta. Även idag serveras wok med ris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh Tack! Hon var himla förtjust i sig själv idag också@cili Din sambo är verkligen inte mästerhästfotograf . Men din häst - vilken sagohäst!!
Who can blame her!? Så himla himla FIN! Jag är så avundsjuk på dig som har en så otroligt fin häst att få arbeta med och lära känna .Åh Tack! Hon var himla förtjust i sig själv idag också
Har pollen börjat redan? Är också lite allergisk mot dem...Nämen hej pollen Jag nyser, snörvlar och ögonen rinner, jag tror att det är något som har kommit igång. Jag kände mig helt väck på seminariet idag men det gick åtminstone, förutom att jag råkade göra en trippelnysning med micken på till mina kamraters asgarv. Nu har jag tagit tablett och ska kika lite närmare på monografier och fundera ut ett uppsatsämne. Jag vill så mycket och har svårt att skära ner och strama ihop, det är bara 7,5 hp så det ska vara rätt litet. Men min handledare har förtroende för mig åtminstone och tror att det blir bra bara jag formulerar en problemställning. Eller åtminstone ringar in ett området och inte fladdrar över tid och rum i massor av tankar.
Jag har medicinerat i tre veckor redan.Har pollen börjat redan? Är också lite allergisk mot dem...
och du bor ju där jag bor?Jag har medicinerat i tre veckor redan.
R.I.P FjärilHar fångat, packat och postat posthornssnäckor idag. Nu står de andra på "tillväxt", så jag kan sälja dem när de blir tillräckligt stora.
Hämtat paket på Ica och "Turken". "Turken" verkade ha en ny ägare...
Packat upp alla paket. Ätit middag - kyckling och Wok.
Slösurfar lite nu innan kvällsfikat och dumburken. Får då och då gå till mitt rum och kolla temperaturerna i alla kar. Litar inte på doppvärmarna. Mina fjärilar blev kokta av dem, när de fick spunk en dag...