Har precis bråkat än en gång med min lärare. Jag har äntligen listat ut varför det sitter som berg framför mig att göra varenda inlämningsuppgift. Om uppgiften är att svara på en fråga och jag svarar på den så får jag påbackning på att hen vill ha ytterligare 5 vinklar på det hela för att jag ens ska bli godkänd. Det står inte i uppgiften. Jag blir lixom aldrig godkänd på första, alltid en massa kompletteringar som ej står i uppgiften.
Jag får normalt A på mina inlämningar så det här känns helt absurt. Dessutom förklarar läraren för mig både vad jag inte kan klara av i studier och livet och hur jag känner/ska känna mig. I dag sa jag ifrån, hen ska inte förklara för mig vad jag klarar av och inte, ej heller hur jag känner om saker och ting. Det enda vi tycks vara överens om är att vi inte förstår varandra. Jag saknar lärarna på min gamla skola.
Jag får normalt A på mina inlämningar så det här känns helt absurt. Dessutom förklarar läraren för mig både vad jag inte kan klara av i studier och livet och hur jag känner/ska känna mig. I dag sa jag ifrån, hen ska inte förklara för mig vad jag klarar av och inte, ej heller hur jag känner om saker och ting. Det enda vi tycks vara överens om är att vi inte förstår varandra. Jag saknar lärarna på min gamla skola.