Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rostbröd, stansa ut ett runt hål i mitten (pepparkaksform) smör i stekpannan,lägg i brödet,knäck ett ägg i hålet,stek,vänd,stek, ät! Och glöm inte steka hålet,bästa biten :d
Får testa vid tillfälle det låter gott funderar om man kan strö knaperstekt bacon på som en liten variant? Men jag får vänta för har inget smör hemma (inte haft sen innan jul) och inget rostbröd men ägg finns iaf.

Misstänker att det hänt något, en helikopter snurrar en bit bort och dyker upp här omkring mellanåt. Bara hoppas det inte är något allvarligt.

Klagade i en annan tråd igår att jag inte får sova mer än 2 timmar i sträck nattetid (i undantag 3). Har precis vaknat efter att ha sovit 4,5 timmar i sträck nu. Känner mig skönt utvilad :).
Lär säkert somna om en stund men det känns bra just nu.

Klagade i en annan tråd igår att jag inte får sova mer än 2 timmar i sträck nattetid (i undantag 3). Har precis vaknat efter att ha sovit 4,5 timmar i sträck nu. Känner mig skönt utvilad :).
Lär säkert somna om en stund men det känns bra just nu.
Det är jättemärkligt att man inte sover när man är gravid, jag upplevde samma sak och en äldre släkting hävdade att det var för att man tränade kroppen inför den kommande bebisen. :cautious: Men jag höll på att bli tokig på att jag inte sov en hel natt när jag väntade första. När jag väntade andra så var det svårt att avgöra om det var första barnet eller graviditeten som väckte mig på nätterna. :meh::D Sen är det säkert en bunt som får sova även när de är gravida :meh: men många som jag har pratat med har upplevt samma sak. :D

Godmorgon. Det blir en fantastisk dag i dag.
Jag hoppas det i alla fall.
För allt gör ont.
Allergier, ryggen och gamla skador hälsar på. Men det måste bli bra. Överlämnandet måste gå Bra.

Skum dröm i natt.
Var utomlands och höll på att bli påkörd av en bil på vattnet i havet.
Sen kom jag på att mamma var med på resan så började leta efter henne. Hon åkte i någonnuppblåsbar madrass ner för ett vattenfall.
Sen skulle vi ta bussen och när den startade skulle vi passagerare tänka intensivt på destinationen annars startar inte bussen tydligen.
Problemet var att jag var osäker på vart vi skulle så tänkte på ett köpcenter men vi hamnade framför en ensam lyktstolpe mitt ute i ingenstans.

Ska ut strax ta ut hästar och sen åka och handla mat.

Har vaknat. Ligger och läser i sängen innan det är dax att äta frukost.
I natt fick jag sova nästan hela natten så min hosta har dämpat lite:banana:
Ska packa snäckor sedan. Och posta dem

Konstig dröm igår, konstig dröm inatt O_o Vet inte riktigt vad det ska säga mig. Drömmer bara konstigt när jag varit gravid och faaaaan heller :cautious: :rofl:

Ett barn som väntar på sin taxi till skolan och sen går jag bort med mini innan jag ska skriva prov.

Intar kaffe och försöker vakna till liv. Kaninerna blev mer än nöjda, många glädjerus blev det :)

Bifogade filer

• 4D9C2C0B-372C-4C63-BD95-65F8AC49D055.webp
    4D9C2C0B-372C-4C63-BD95-65F8AC49D055.webp
    628,1 KB · Visningar: 38
Igår När jag tagit på masken och laggt mig på spikmatta och nästan somnat så började det låta konstigt om snarke både då jag andades ut och in och tänkte min käre sängkompis höll på att vandra vidare men så höll jag andan och det lät lika illa då men tycker att ljudet påminner om en räv som skriker så jag gick ner och där var det en räv på gräsmattan som höll på att jaga möss men såg katten i fönstret och skällde på den. Räven var ordentligt hungrig då han gick undan då jag kom men kom snabbt tillbaka och fortsätter gräva och skälla på oss. Han fick upp en stor sork som han tuggade i sig sedan drog han iväg, Tittade på honom i 20 minuter när han höll på

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar