Jag blir helt vansinnig. chkdsk f påstår att det inte är några problem och har kollat struktur, sektor och verifierat. Den är återigen NTSF, access denied error när jag försöker öppna den eftersom den inte är accessible. Properties 0/0 TB men NTSF. När jag försöker ändra privileges så börjar den visa filerna och kraschar i mitten av processen. Disk Management påstår att den är helt frisk, NTSF, och visar hur mycket som finns på den och hur många filer. Seatools visar FAIL och att några sektorer är damaged - ja det blir svinglish nu eftersom jag inte kommer ihåg svenska termer. Kör just nu en outer scan på Seatools och har, enligt deras instruktioner laddat ner Seatools för DOS.
Advanced repair vågar jag mig inte på eftersom den varnar att hdd kan krascha totalt och man bör backa upp all data innan. Men FÖR I HELVETE OM JAG KOM IN I DATAJÄVELN ÄR DET EXAKT VAD JAG SKULLE GÖRA. MEN JAG KOMMER INTE IN
Är i begrepp med att klicka hem en ny hårddisk jag inte har råd med. Det blir inget träd till katten på ett tag och snabbmakaroner för kattslaven.
Jag tror du har 2 alternativ.
1. Andas.
2. Öppna fönstret innan du kastar ut skiten.
Ärligt fattar jag typ bara att det inte är som du tycker men så mycket mer fasta råd kan jag inte ge.