Jag har några med AA batterier. Känns ju rätt löjligt då de ska vara soldrivna men kolla om det sitter något under lampanNi vet såna solcellslampor man stoppar i marken, kostar en femma typ: måste man starta dem på något sätt? Mina lyser inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har några med AA batterier. Känns ju rätt löjligt då de ska vara soldrivna men kolla om det sitter något under lampanNi vet såna solcellslampor man stoppar i marken, kostar en femma typ: måste man starta dem på något sätt? Mina lyser inte
Diarré-brun/grön typ
Jag hann inte se, vad var det för färg?
Rätt illrosa Inget fel på den egentligen men jag är mer militärgrön av mig
Det borde du inte vara,2500 kalorier är väl vad en normalviktig man ska äta,tror 1500 borde räcka om man ska ner i vikt,jag som tjej bör ligga på 1200 om jag ska minska i vikt.Visa bifogad fil 13314
Någon som har en aning varför jag är hungrig?
Jag har ätit 1488 det är runt 1500, men jag är hungrig i alla fall.Det borde du inte vara,2500 kalorier är väl vad en normalviktig man ska äta,tror 1500 borde räcka om man ska ner i vikt,jag som tjej bör ligga på 1200 om jag ska minska i vikt.
Jag förstår det,jag svälter nästan ihjäl på 1200 för att jag fördelar dom felJag har ätit 1488 det är runt 1500, men jag är hungrig i alla fall.
Men, bild på lyan.Skriver kontrakt 18.30...
Skaffade även bra karma genom att hjälpa ett gäng förvirrade turister att hitta en bra restaurang. Blev en tio min promenad med dem i släpståg då jag insåg att de aldrig skulle hitta med kartan
Jag har fixat kvällens och någon mera gångs mat? En ny fin maträtt har jag trixat ihop, stuvad spagetti
Den tillagas som sin kusin stuvade makaroner och man ska inte låta såsen koka över eller bränna i botten (lite som tjocknad i botten funkar nog ). Dessa detaljer är mycket noga att ha i tanken för avsmakningen hur vida man kan äta det igen eller inte.
@MJLee Man stänger av plattan, står och håller i kastrulleländet och glor är man ytterst noga kan man även koppla in barnlåset på spisen så inte mjölksåsen vrider på värme på egen hand.
I övrigt är det mest vispa och kasta ihop.
matagenten kommer senare ikväll med utlåtande om detta fräscha nya recept och dess framtid bland dom finare krogarna.
Tillbehör? strunta i eller ta vad du hittar, typ 5 ärtor, en msk majs och kanske piffas till med senap.
Nej fyyy vad hemskt. men jag kan inte låta bli att bli paff, såg en film på en unge som hade varit hos tandläkaren och den knodden var ju totalt speedad? Knepigt men ja klart olika ställen osv.Fick just en bild från min amerikanske släkting .Hon såg väldigt tagen ut av operationen och fick tydligen dåligt med morfin då hon hade skitont
Men, bild på lyan.
Så himla mysig lägenhet! Du äter oftast ute va? Tänker mest annars på matos uppi sängen!OBS kommer INTE inreda såhär... jag har en plan (tänk bordell, franslampor, kanske en och annan flamingo och kläder överallt )
Nyfiken, vad är det bakom dörren under sängen de har möblerat framför? Garderob med lik?OBS kommer INTE inreda såhär... jag har en plan (tänk bordell, franslampor, kanske en och annan flamingo och kläder överallt )