Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte prata, har hostat hela natten, feber
Jag fick nån typ av rosa jag också och jag är nog mer åt det svarta hållet annars
Skriver kontrakt 18.30...
Skaffade även bra karma genom att hjälpa ett gäng förvirrade turister att hitta en bra restaurang. Blev en tio min promenad med dem i släpståg då jag insåg att de aldrig skulle hitta med kartan
Har funderat lite kring samtalet och en del saker hade vi inte pratat om men diskuterade det med rehab på vc och dom fick även veta vad konsultfirman hette så jag funderar lite om koordinatorn tagit kontakt med henne och pratat henne tillrätta .Får fråga honom på torsdagIdag ringde tjejen från rehab från försäkringen . Hon måste gå på droger. Hon sa att har du fått ny stol i maskinen. Har du fått massage börjat på sjukgymnastik gör ag det som skulle göras . Gör han inte det så ring mig direkt då det är deras skyldighet så ska jag allt få fart på honom. Förra gången vi pratades vid så tyckte hon det AG sagt till henne
Stackaren!Fick just en bild från min amerikanske släkting .Hon såg väldigt tagen ut av operationen och fick tydligen dåligt med morfin då hon hade skitont
Jag har en hel låda med turkisk peppar!Jag är jättesugen på de Supersura S som ligger i hallen samtidigt så vet jag ju hur ont jag får i tungan av dem...
Jag är jättesugen på de Supersura S som ligger i hallen samtidigt så vet jag ju hur ont jag får i tungan av dem...
Gud, min magkatarr förvärras bara genom att läsa dettaJag har en hel låda med turkisk peppar!
Det kan du gärna behålla, det är ju lakrits!Jag har en hel låda med turkisk peppar!
Ja kolla.underNi vet såna solcellslampor man stoppar i marken, kostar en femma typ: måste man starta dem på något sätt? Mina lyser inte
Tack! Det måste vara något sådant. Tittar på det imorgon.Ja kolla.under
Kan vara att man måste dra bort en plastbit för batteriet och dra ett reglage
Skriver kontrakt 18.30...
Skaffade även bra karma genom att hjälpa ett gäng förvirrade turister att hitta en bra restaurang. Blev en tio min promenad med dem i släpståg då jag insåg att de aldrig skulle hitta med kartan