Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver kontrakt 18.30...
Skaffade även bra karma genom att hjälpa ett gäng förvirrade turister att hitta en bra restaurang. Blev en tio min promenad med dem i släpståg då jag insåg att de aldrig skulle hitta med kartan :rofl:

Käkat lite
Hemma med hög feber så magen är ras med.
Ska vara hemma imorgon med
Måste kontakta lärarförbundet ang kursen med så jag vet när och hur jag ska åka

Idag har jag varit på näst sista kurstillfället för babymassage. Därefter lämnade jag in lite gamla läkemedel till apoteket och hämtade ut ett paket till min svägerskas bonusbarn som fyller 3 år. Trodde jag köpt en liten grävskopa och lastbil men var ett rejält stort paket och mycket stora fordon, men det blir nog bara uppskattat!

Därefter kom min svärmor förbi och hjälpte till att styla lite inför förhandsvisningen imorgon. Tyvärr bl.a. med hjälp av några påskliljor i en stor kruka utanför dörren, som min man kom på ju är giftiga för katter så vi sätter bara dit dem en kort stund under själva visningen imorgon.

Två dagar på nya jobbet och nu börjar det snurra i skallen av intryck. Ilande smärta över vänster tinning och ett tjutande ljud i samma sidas öra. Hade helst velat lägga mig i soffan men listan över borden och måsten börjar bli lång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar