Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handlat och hämtat ut mediciner. När jag langade upp 9 påsar bikarbonat fick jag lite underliga blickar och en äldre man bakom mig sa att det påminde honom om hans ungdom och att dricka alkohol :confused: Frågade om man hällde bikarbonatet i alkoholen men tydligen är den bra för halsbränna dagen efter. Påpekade genast att det säkert finns bättre medel idag och att jag skulle ha den till att rengöra min keramikhäll. Men kände mig skyldig och att alla i kön och kassören trodde att jag satt hemma och pimplade. :nailbiting:
:rofl::rofl::rofl:

Mini är hämtad och dom två stora har kommit hem från skolan. Nu känner jag mig trött i skallen men tar paus en stund innan jag laddar Moccamastern med en ny smak på kaffet. Får se om det är drickbart :nailbiting:
Ska fixa ingredienserna till middagen sen så är allt klart att slänga på, blir "tortillapizza". Orkar inte något mer avancerat idag :p

Idag ringde tjejen från rehab från försäkringen . Hon måste gå på droger. Hon sa att har du fått ny stol i maskinen. Har du fått massage börjat på sjukgymnastik gör ag det som skulle göras . Gör han inte det så ring mig direkt då det är deras skyldighet så ska jag allt få fart på honom. Förra gången vi pratades vid så tyckte hon det AG sagt till henne

otur när hon tänkte :mad:

Kan det vara totalt missriktad omtänksamhet? Att hon trodde att du inte ville svika henne och gjorde det som någon sorts missriktad god gärning? Att hon trodde att det var något du ville?

Kanske behöver ni prata?

Jag vet inte. Kommunikationen har aldrig varit så bra. Tror inte jag orkar med det, hen har förklarat omständigheterna och jag kan bara respektera hur hen tänker. Jag håller inte med, men inte min häst.

Handlar det alltså om att du nyligen fått barn :confused:
Förstår inte riktigt. Vad har det med saken att göra? Måste ligga annat bakom?

Hästen är under rehab och de vill att den nya medryttaren ska rida stärkande dressyr, den biten har jag stått för innan. Och att mitt "mödraskap" innebär osäkerheter ingen av oss behöver just nu när han är under rehab. Det är förklaringen jag fått. Den nya medryttaren har varit med i några månader och vi har gemensamt pysslat med hästen, så den biten var ingen överraskning. Bara chockad över att jag avpolletteras efter 2 år och reduceras till backup, när jag trodde jag och nya medryttaren skulle dela jämt. Vi har tydligen tänkt olika där hela tiden.

Senast ändrad:
Hästen är under rehab och de vill att den nya medryttaren ska rida stärkande dressyr, den biten har jag stått för innan. Och att mitt "mödraskap" innebär osäkerheter ingen av oss behöver just nu när han är under rehab. Det är förklaringen jag fått. Den nya medryttaren har varit med i några månader och vi har gemensamt pysslat med hästen, så den biten var ingen överraskning. Bara chockad över att jag avpolletteras efter 2 års bra samarbete och reduceras till backup, när jag trodde jag och nya medryttaren skulle dela jämt. Vi har tydligen tänkt olika där hela tiden.
Jaha :crazy:
Såklart är det bebisens fel :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar