Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver kontrakt 18.30...
Skaffade även bra karma genom att hjälpa ett gäng förvirrade turister att hitta en bra restaurang. Blev en tio min promenad med dem i släpståg då jag insåg att de aldrig skulle hitta med kartan :rofl:

Vad kul! Grattis!
Hoppas du hittar ngt nice i värmen med!

Jag har haft en produktiv dag med jobb, handla, läkaren, apotek, mockat hage och pysslat med hästen. Har hunnit en långis med Vovvi i skogen med.
Underbart väder idag med soool!❤️

Fick en inbjudan om överraskningsfest för en av mina bästa vänner. Tyvärr är jag uppbokad då. Men ska se om det går att flytta. Han är den där som alltid finns där för en. Så jag vill verkligen fira nu när han fyller jämt.

Stekt potatis, kassler och ett ägg. Dagens delikata middag :)
Härmar.Stekt potatis,ägg och kyckling. :d Proppmätt!
Jag vill med ha potatis det enda som liknar det här hemma är pulvermos. Kom hit nu nya frysen så ska jag ladda dig med strips, potatisbullar och klyftpotäter, är frysen riktigt fin kan jag köpa färdig potatisgratäng och muta den med också :p
Får väl kolla om lilla värdelösa butiken som är närmast har några vettiga potatisar någon dag men kan inte frysa in något så mikrolådor vore kanske det ultimat. Jaaaa perfekt ju bara krydda och värma lite och minimalt med disk :banana:Det är väldigt sällan jag köper vanlig potatis eller egentligen fryst heller men får väl köpa vanlig och försöka göra något med dom innan det är försent, ett tag handlade jag inte det för jag bara fick kasta och det lukar ju :yuck:

Jag vill med ha potatis det enda som liknar det här hemma är pulvermos. Kom hit nu nya frysen så ska jag ladda dig med strips, potatisbullar och klyftpotäter, är frysen riktigt fin kan jag köpa färdig potatisgratäng och muta den med också :p
Får väl kolla om lilla värdelösa butiken som är närmast har några vettiga potatisar någon dag men kan inte frysa in något så mikrolådor vore kanske det ultimat. Jaaaa perfekt ju bara krydda och värma lite och minimalt med disk :banana:Det är väldigt sällan jag köper vanlig potatis eller egentligen fryst heller men får väl köpa vanlig och försöka göra något med dom innan det är försent, ett tag handlade jag inte det för jag bara fick kasta och det lukar ju :yuck:
Vi andra äter kokt potatis ena dagen o steker andra dagen,jag kokar alltid några extra.

Vi andra äter kokt potatis ena dagen o steker andra dagen,jag kokar alltid några extra.
Ja jo det är väl så men alltså jag menar eeehh, hur ska jag slingra mig ur det här då?? :arghh: Jo nu vet jag! :idea: Du menar koka ena dagen, steka andra dagen? Veckans humor att jag ska laga mat 2 dagar efter varandra. :rofl:

Läser omgiven av idioter.
Jag är nog blå/röd med en släng av nåt annat.
Intressant att prata med kollegorna om sen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar