Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå mätning, minns en kompis jag hade i grundskolan som berättade hur de gjorde för att få ner hennes D-ponny till C.... Det är många år sen (innan jag ens började rida, så måste vara mitten/slutet på 90-talet) men det har satt sig fast för det var ingen trevlig metod :( Har egentligen inget med dig att göra mer än att jag kom att tänka på det när jag läste om mätning :p

Det finns tyvärr många metoder :crazy:

Studerar en galen sädesärla som envisas med att spegla sig och attackera spegelbilden i fönsterna på både bilar, hästtransport och hönshus :arghh: Det blir både repigt och fullt med fågelskit :rage: Ska jag behöva täcka över varenda fönster :crazy:

Vi är dessutom vänner. Man vill gärna att jag hänger kvar och gosar och promenerar och som backup när nya medryttaren eller ägaren inte kan rida. Alltid något ... "Mödraskapet medför ju nya prioriteringar". :grin:
otur när hon tänkte :mad:

Kan det vara totalt missriktad omtänksamhet? Att hon trodde att du inte ville svika henne och gjorde det som någon sorts missriktad god gärning? Att hon trodde att det var något du ville?

Kanske behöver ni prata?

Sitter i uterummet. Har precis gjort klart morgondagens inlämningsuppgift. Hundarna springer lösa på tomten och jag funderar på att gå till stallet sen och släppa ihop min surskånk med mina två andra hästar. Hoppas hans fyra månader i ensamhet har gjort honom snäll. Såg honom igår, med lilla unghingsten, de stod och sov på vars en sida staketet, så nära varandra de bara kunde. Så jag tror det kommer gå bra, men man vet fan aldrig med honom...

Inte så kul att få sin lunch tidigarelagd för att en kollega inte ska bli själv och den man skulle göra sällskap inte går och äter i tid.
Nu har jag suttit ensam halva tiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar