Låter simpelt: spring fortare och le aldrig om du joggar. Hoppas du får en spännande dag.Blev inringd så jag jobbar hela dagen, jag ska visst undervisa i idrottsteori
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter simpelt: spring fortare och le aldrig om du joggar. Hoppas du får en spännande dag.Blev inringd så jag jobbar hela dagen, jag ska visst undervisa i idrottsteori
Det är i nacken lika som jag gjorde med implantatVad är det för slags operation, if you dont mind?
Min sambo ska ev göra en ryggop senare i år (kanske, vet inte än)
Vad tråkigt med medishästen! Förstår att du är ledsen. Kram!
Apropå mätning, minns en kompis jag hade i grundskolan som berättade hur de gjorde för att få ner hennes D-ponny till C.... Det är många år sen (innan jag ens började rida, så måste vara mitten/slutet på 90-talet) men det har satt sig fast för det var ingen trevlig metod Har egentligen inget med dig att göra mer än att jag kom att tänka på det när jag läste om mätning
Mycket märkligt sätt att säga upp någon på. Känns inte ok.
Jösses, snacka om gammaldags!Vi är dessutom vänner. Man vill gärna att jag hänger kvar och gosar och promenerar och som backup när nya medryttaren eller ägaren inte kan rida. Alltid något ... "Mödraskapet medför ju nya prioriteringar".
otur när hon tänkteVi är dessutom vänner. Man vill gärna att jag hänger kvar och gosar och promenerar och som backup när nya medryttaren eller ägaren inte kan rida. Alltid något ... "Mödraskapet medför ju nya prioriteringar".
Det borde väl rimligtvis den som har fått barn få avgöra kan jag tycka!Vi är dessutom vänner. Man vill gärna att jag hänger kvar och gosar och promenerar och som backup när nya medryttaren eller ägaren inte kan rida. Alltid något ... "Mödraskapet medför ju nya prioriteringar".