Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gråter då jag blivit uppsagd från min medryttarhäst sedan 2 år tillbaka, via ett glatt meddelande på messenger. Kommer få ta någon dag som blir över, efter att hästägaren tagit 3-4 dagar och den nya medryttaren 2+dagar ... Ingen kommunikation om hur hästägaren tänkt innan. Jag var inställd på att fortsätta 2 dagar/vecka, blir ju inte fastlåst hemma som förälder, speciellt inte när bebis har en pappa också.
Mycket märkligt sätt att säga upp någon på. Känns inte ok.

Snöblandat regn med blåst ute. Riktigt skitväder. Kan våren komma pronto istället vore önskvärt.
Har nyligen tänt i kakelugnen så lär tina snart.
Varit ganska mycket att göra idag. Lyckades fastna i leran med gamla bilen bär jag bara skulle gena över gårdsplan pga massa balar ivägen innan de kom in i ladan. Kom tillslut upp men gräsmattan ser helt misshandlat ut.
Blir till att köpa gräsfrön i veckan. Kan jag så redan nu tro eller är det för kallt än?

Det var ett svagt ögonblick i min rastlöshet. Jag äger noll tålamod, börja du så sitter jag nedanför i en stol med en kopp kaffe
Om du bakar så kommer jag o håller dig sällskap vid kaffet :idea: och om @åke bakar något smaskens så hjälper jag tom till med att sätta upp tapeten för det är jag proffs på (om det inte är en sådan skittapet jag köpte till hundrummet för då ska jag hjälpa till att elda upp skiten) :D

Snöblandat regn med blåst ute. Riktigt skitväder. Kan våren komma pronto istället vore önskvärt.
Har nyligen tänt i kakelugnen så lär tina snart.
Varit ganska mycket att göra idag. Lyckades fastna i leran med gamla bilen bär jag bara skulle gena över gårdsplan pga massa balar ivägen innan de kom in i ladan. Kom tillslut upp men gräsmattan ser helt misshandlat ut.
Blir till att köpa gräsfrön i veckan. Kan jag så redan nu tro eller är det för kallt än?
Så du. men täck. annars har fåglarna kalas.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5