Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 äggOch så kan man inte skriva utan att ge ut receptet
Fy så tråkigt beklagarGråter då jag blivit uppsagd från min medryttarhäst sedan 2 år tillbaka, via ett glatt meddelande på messenger. Kommer få ta någon dag som blir över, efter att hästägaren tagit 3-4 dagar och den nya medryttaren 2+dagar ... Ingen kommunikation om hur hästägaren tänkt innan. Jag var inställd på att fortsätta 2 dagar/vecka, blir ju inte fastlåst hemma som förälder, speciellt inte när bebis har en pappa också.
heartAvskyr begravningar. Nu börjar det bli lite för många som ställer träskorna i min närhet.
En till imorgon, tyvärr och en nästa vecka. Kamrater man haft sen mer än 50 år.
Öken
Avskyr begravningar. Nu börjar det bli lite för många som ställer träskorna i min närhet.
Öken
Blev lite kletig kanske, men nu hade jag fiberhusk och inte dinkelmjöl hemma. Smaken var det inget fel på, men kan väl inte bjuda på en kletig kaka heller
Avskyr begravningar. Nu börjar det bli lite för många som ställer träskorna i min närhet.
Öken
Ring nån. A till exempel.Känner mig jätte ensam i kväll!
Mörk, tyst och lite obehagligt.
Har gjort det. men tack i alla fall.Ring nån. A till exempel.
Jag vet ett givet tillfälle att bära denJag har köpt en klänning med flamingos på!
Det behövs ingen påfyllning i vattenmagasinen.Glömde berätta att snön vräker ner och har så gjort sedan i förmiddags men den verkar smält fort
Som här då fast jag kom knappt igenom isen med borren i helgen .Undra hur det kommer att sluta .Till veckan kommer det att vara varmt dygnet runt så då kommer det igång ordentligtDet behövs ingen påfyllning i vattenmagasinen.
Här hos mig har den lilla bäcken som nästan torkar ut om somrarna svällt över alla brädder. Jag har en stor damm nedanför huset och det hotar att bli översvämning uppströms. Grannarna måste åka över den fö att komma till sitt hus. Få se om vägen klarar vattnet.
Vattnet kommer från ett par sjöar som fyllts på rejält uppepå isen. Isen är ett par dm tjock så det tar nog ett rejält tag innan de sköljer. Med andra ord får vi nog ännu mer vatten hit. Snön ligger tjock uppe i skogen fortfarande.