Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt! Miss i kommunikationen?Gråter då jag blivit uppsagd från min medryttarhäst sedan 2 år tillbaka, via ett glatt meddelande på messenger. Kommer få ta någon dag som blir över, efter att hästägaren tagit 3-4 dagar och den nya medryttaren 2+dagar ... Ingen kommunikation om hur hästägaren tänkt innan. Jag var inställd på att fortsätta 2 dagar/vecka, blir ju inte fastlåst hemma som förälder, speciellt inte när bebis har en pappa också.
Gråter då jag blivit uppsagd från min medryttarhäst sedan 2 år tillbaka, via ett glatt meddelande på messenger. Kommer få ta någon dag som blir över, efter att hästägaren tagit 3-4 dagar och den nya medryttaren 2+dagar ... Ingen kommunikation om hur hästägaren tänkt innan. Jag var inställd på att fortsätta 2 dagar/vecka, blir ju inte fastlåst hemma som förälder, speciellt inte när bebis har en pappa också.
Och helt plötsligt har jag tappat läsförmåganJag har köpt en klänning med flamingos på!
Och så kan man inte skriva utan att ge ut receptetUndrar om jag ska prova en skiva av den nybakta banankakan (socker- och typ kolhydratfri). Jag måste ju kvalitetstesta om jag kan bjuda kollegorna på den imorgon.
Avskyr begravningar. Nu börjar det bli lite för många som ställer träskorna i min närhet.
En till imorgon, tyvärr och en nästa vecka. Kamrater man haft sen mer än 50 år.
Öken