Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du bakar så kommer jag o håller dig sällskap vid kaffet :idea: och om @åke bakar något smaskens så hjälper jag tom till med att sätta upp tapeten för det är jag proffs på (om det inte är en sådan skittapet jag köpte till hundrummet för då ska jag hjälpa till att elda upp skiten) :D
Jag vet inte vad Det är. @astronaut beställde. men Det ska bli typ ett vattenfall som ska sitta på ''ryggen av trappan.

Suck, måste fortsätta köra bikarbonat och citron, tänkte gå och köpa, tre, fyra påsar till. Det tar bort en del men mycket sitter fortfarande kvar men lite mindre varje gång. Tar det några dagar så får det väl göra det. Beställde också lite magic marker som tydligen ska fungera bra på just glas/keramikhällar. Jäklar vad det sitter fast. Särskilt på vissa ställen. :meh:

Jag bestamde att jag inte kande for att laga mat i dag sa vi akte over till elk's (kronhjortarna's, alltsa) Lodge och at taco salad. Och en STOR Margarita. Som nar bartendern stallde den framfor mig muttrade att han hoppades att jag gillade Tequila (den var super god!) och fann det nodvandigt att komma och fraga om den var for stark.:angel:
Dar rok dagen's diet :cautious: och formodligen gjorde en djup "dent" i morgondagens ocksa.:meh:

Jag har precis skrivit ett tigga-hjälp-inlägg på Instagram och Facebook :rofl:
Den söta hingsten ska nämligen på mätning :)
Apropå mätning, minns en kompis jag hade i grundskolan som berättade hur de gjorde för att få ner hennes D-ponny till C.... Det är många år sen (innan jag ens började rida, så måste vara mitten/slutet på 90-talet) men det har satt sig fast för det var ingen trevlig metod :( Har egentligen inget med dig att göra mer än att jag kom att tänka på det när jag läste om mätning :p

På jobb. Blåser kallt som satan så jag funderar på att åka och slänga på täcke på nya hästen. Hon har ganska tjock päls men iom att jag har henne hos e vän och hagarna där är inte jättestora och ganska tråkiga för tillfället finns viss risk för mycket stillastående och det blåser verkligen kallt satan ute.

Rejält trött idag men hunden har energi nog för oss båda :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar