Har fönster som behöver putsas, samt en annan grej du kan hjälpa mig med.Det var ett svagt ögonblick i min rastlöshet. Jag äger noll tålamod, börja du så sitter jag nedanför i en stol med en kopp kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fönster som behöver putsas, samt en annan grej du kan hjälpa mig med.Det var ett svagt ögonblick i min rastlöshet. Jag äger noll tålamod, börja du så sitter jag nedanför i en stol med en kopp kaffe
Jag vet inte vad Det är. @astronaut beställde. men Det ska bli typ ett vattenfall som ska sitta på ''ryggen av trappan.Om du bakar så kommer jag o håller dig sällskap vid kaffet och om @åke bakar något smaskens så hjälper jag tom till med att sätta upp tapeten för det är jag proffs på (om det inte är en sådan skittapet jag köpte till hundrummet för då ska jag hjälpa till att elda upp skiten)
Begravningar är skit och ofta kommer de i grupp dessutom.Avskyr begravningar. Nu börjar det bli lite för många som ställer träskorna i min närhet.
En till imorgon, tyvärr och en nästa vecka. Kamrater man haft sen mer än 50 år.
Öken
Fick sova till klockan 6 så jag kan absolut inte klaga! Sen att jag ändå är trött är en annan femmaHoppas det blir lugnt
Jag kör fortfarande med mössa och vantar bara jag ska röka.Det är så skönt att ha balkongdörren öppen på natten
Skönt att du fick sova ändåFick sova till klockan 6 så jag kan absolut inte klaga! Sen att jag ändå är trött är en annan femma
Jag har måttband så det är lugnt vet duJag har precis skrivit ett tigga-hjälp-inlägg på Instagram och Facebook
Den söta hingsten ska nämligen på mätning
Apropå mätning, minns en kompis jag hade i grundskolan som berättade hur de gjorde för att få ner hennes D-ponny till C.... Det är många år sen (innan jag ens började rida, så måste vara mitten/slutet på 90-talet) men det har satt sig fast för det var ingen trevlig metod Har egentligen inget med dig att göra mer än att jag kom att tänka på det när jag läste om mätningJag har precis skrivit ett tigga-hjälp-inlägg på Instagram och Facebook
Den söta hingsten ska nämligen på mätning