Leia har fått i sig giftalger

falukorw

Trådstartare
Usch och fy. Leia har fått i sig giftalger. Hon är med mamma på landet och sprang ner till havet för att dricka. Bara det att under natten hade det kommit alger. Efter kontakt med Bagis är de nu på väg dit. Inga symptom än så länge men de ville att man skulle åka in iaf. Håll tummarna!

Sv: Leia har fått i sig giftalger

*kramp håller mina tummar för vovven din*

Sv: Leia har fått i sig giftalger

Giftalger. Berätta mer. Vilka är symptomen och finns dessa giftiga alger i både sött och salt vatten? Hur ser de ut?

Har läst att hundar inte ska bada under algblommning om de dricker mycket av vattnet samt att de ska duschas efteråt. Är det samma giftiga alger eller ska jag hålla span på ytterligare någon sort?

/Syrsa, panik. Vi badar ju jämt för det är för varmt.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 317
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: fijja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 810
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 187
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka