Åker du inte kollektivt? På studentrabatt? Det händer ju faktiskt att de gör en ordentlig koll, dvs studentleg+fotoleg.Fast jag köper varken redbull eller triss någonsin, aldrig gjort. Kanske därför jag aldrig har legg på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åker du inte kollektivt? På studentrabatt? Det händer ju faktiskt att de gör en ordentlig koll, dvs studentleg+fotoleg.Fast jag köper varken redbull eller triss någonsin, aldrig gjort. Kanske därför jag aldrig har legg på mig.
Jobbigt den dag man blir stoppad.
Faktiskt inte.Jobbigt den dag man blir stoppad.
Fast enligt TS har hon inte körkort. Så om hon kör bil ändå hjälper ju inte ett leg så mycket. De kommer ju se hon inte har ett körkort liksom.Nä men du kör ju runt i din gamla Volvo ofta så du bör ju ha körkortet med dig....
helt fel tråd men.OT, men har du bara en mätare?? Jag har fått flera olika från sjukvården pga nya upphandlingar, flytt till annat landsting, deltagit i någon studie osv. Har nog haft lika många mätare som år jag haft diabetes. Tyvärr gjorde jag mig av med alla utom libren och en "vanlig" nyss i en flytt, annars hade du gärna fått en av mig! Vad gör du om din mätare slutar fungera?
OT, men har du bara en mätare?? Jag har fått flera olika från sjukvården pga nya upphandlingar, flytt till annat landsting, deltagit i någon studie osv. Har nog haft lika många mätare som år jag haft diabetes. Tyvärr gjorde jag mig av med alla utom libren och en "vanlig" nyss i en flytt, annars hade du gärna fått en av mig! Vad gör du om din mätare slutar fungera?
Men, hur gjorde du förra året när du startat en tråd med samma fråga?
Än finns det hopp, TS har ju visat sig någon gång efter trådstarten, i exakt samma tråd TS startade för ett år sen var det bara startinlägget sen poff bortaKommer vi någonsin få svar då ts ofta försvinner från sina trådar