Ledarskapsövning

Precis... Och folk undrar varför jag inte håller på med hästar längre...

:eek: Det är människor med din känsla för hästar som SKA hålla på ....kom ihåg det :mad: :)...dessutom kan du gott fortsätta med din uppsats och låta den bli till en fin bok som kan läsas av både NH folk och övriga...vi är många som gillar dig och ditt vänliga sätt :love:

Det är från en bok som heter "Förstå hästen" av Lesley Bayley och Richard Maxwell

:idea:......den boken har jag också läst....vore intressant att höra vad ni andra som läst den tycker om den :confused:

Är den "knasig","äkta NH" eller något mittemellan.....alltså i vilket fack ska man placera den ????

Själv köpte jag den -99....läste och tog till mig det som tilltalade mig och tog det övriga med en nypa salt.....är det värt att damma av den och läsa igen eller ???

Sluta, blir ju helt tårögd :cry: :love:

Nog kommer jag att hamna i hästsvängen igen, endera dagen, men när... Behöver en paus nu, en lång paus, för att ladda upp inför nästa Malte-häst ;)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 468
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 228
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 744
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar