L

Lillasaaraa

Jag behöver seriöst hjälp :O detta låter säkert helt dumt men jag vill helst va på den säkra sidan (A) men nu äre så här att på måndag så ska jag va med på min första dressyr tävling med min häst och jag har vart sjuk hela veckan så jag har tränat lite själv hemma. men då undrar jag på i en ruta står det inga bokstäver man ska rida efter eller nått utan det står bara: Övergångarna arbets trav - mellan skritt - arbetstrav. så jag tänkte är det mellanskritten som gäller på serpentinerna, eller hur är det? Hjälp miiig snälla:)

Sv: Lc:1

Hej!

Övergångarna trav-skritt-trav ska vara i serpentinerna. Man skrittar några steg över medellinjen!

Stellaria

I serpentinerna bryter du ju av till skritt när du rider över medellinjen. Raden är alltså bara till för domaren att skriva ut poängen på övergångarna. :)

Ska tävla emot dig på måndag;) Men jag tror att du kan behöva lite hjälp: Övergångarna gäller på serpentinerna över medelinjen, Jag frågad Linda Tång, var lite osäker jag själv, men hon sa att det var så:D

Rebecca A-G, ska rida Mowgli 11.34:bump:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 111
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·
Träning 7 årigt sto, import Tyskland. Vet inte mycket om ridningen där men har gått några små unghäst klasser i dressyr där. Knarrar/biter tag...
2
Svar
26
· Visningar
3 749
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!