K

Kicki_J

På bruks-SM i Borlänge köpte jag påsar med laxgodis, som hundarna var alldeles tokiga i. De hade även laxfoder och pemikan i samma märke. Kruxet är att jag inte kommer ihåg vad det hette!! Någon som var där och vet vad det var??? Eller någon som kör med laxfoder och kan tipsa??
/Kicki
 
Sv: Laxfoder

Jag ger mina nåt som heter ProPlan Salomon & Rice och är jättenöjd med det....Mina har krånglat med maten förut men gör inte det med detta fodret, har gett i över ett år nu och schäfern nack"eksem" har försvunnit.....det säger dom också att det är för "sensitive skin"...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 611
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
918

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp