E
Ejniz
Sv: Låter ni era barn äta på McD?
Ja visst! Bollhavet är ett riktigt proletärt nöjje!
Ja visst! Bollhavet är ett riktigt proletärt nöjje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Silverkedjan skrev:Jag håller absolut med dig, principiellt
Men det går inte att avrasta rastlösa och kamratsugna barn på korvmojar
Tidigare, innan barnen, stannade jag ofta också på McD när jag var ute och tävlade och åkte land och rike runt. Taktiken att alltid ha rökfritt och stora P-platser med plats för hästsläp nära de stora vägarna fungerade när man fick koffeinbrist och toa-behov.
Alternativen i form av långtradar-rastaställena var omöjliga pga att de var helt inrökta så jag fick en allergisk chock av att försöka slinka in på toan, typ. Och maten där var absolut värre än McD, typ 75% fett.
Sjalen, hur "rumsrena" är Dinnersrestaurangerna? De har amningsvänliga stolar
300hk skrev:Typ aldrig. Jag vill att hon ska ha hemlagad mat. Det har hänt några gånger att vi har ätit på mcd,men högst 3 -4 gånger under hennes liv och hon är 2 år och 3 månader. Men hon gillar det inte det så vidare endå..
Jane_Done skrev:Jag har starkt ransonerat McD-besöken efter att ha läst "Snabbmatslandet" och sett "Super-size me".
Visst, maten är fet och söt men värre tycker jag egentligen är just detta att äta mer och större portioner. Plusmenyer och en extra cheeseburgare till en McD&Co.
Så taktiken mot skräpmat, snacks, godis och glass är nu mindre portioner.
Upp till kamp mot 400-grams chipspåsar och ett halvt kilo godis!
/Jane