Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar den låten och även covern med Blackmore's Night!
En folksång om relativitetsprincipen av en av världens största rockband. Återvänder till den igen och igen av någon anledning.
Joan Baez sjunger om sitt förhållande med Bob Dylan. Jag älskar Joan Baez röst, ger mig rysningar.
Sedan brukar det diffa massor när jag plötsligt blir besatt av en sång/band, men just de två hänger alltid med.
En folksång om relativitetsprincipen av en av världens största rockband. Återvänder till den igen och igen av någon anledning.
Joan Baez sjunger om sitt förhållande med Bob Dylan. Jag älskar Joan Baez röst, ger mig rysningar.
Sedan brukar det diffa massor när jag plötsligt blir besatt av en sång/band, men just de två hänger alltid med.
Det var denna och Within temptations Memories som fick in mig på symfonisk metal
JA! Och Heart - ett av de mest underskattade banden om du frågar mig. Kan det bero på att frontpersonerna är kvinnor? Tja... I think so!En underbar låt i original, en helt extraordinär upplevelse i denna tappning med upphovsmännen som publik. Trots att jag sett och lyssnat på detta klipp många många gånger så är det ett framförande som fortfarande kan få mig tårögd, så flawless och så mäktigt på en gång. (men jag lyssnar förstås gärna på originalet också)
JA! Och Heart - ett av de mest underskattade banden om du frågar mig. Kan det bero på att frontpersonerna är kvinnor? Tja... I think so!
Denna fann jag för något år sedan, snart 2 tror jag, och är återkommande nästan dagligen för mig.
Denna, den här mannen gör många bra, men denna faller jag ofta tillbaka på.
Och denna....
Samma här. föll för denna för flera år sedan! Det var ett Top Gearavsnitt jag hörde den första gången och den ihop med bilen och naturen var ju magisk!
Faktum är att jag inte kan välja bara en, måste jag?
Aha vad bra! Eftersom jag påstår att några är 3 och mamma påstår att några är 7 och jag valde 4 nu så kan vi väl enas om att det var godkäntNej, inte enligt mej, några stycken pr. dag så länge tråden lever duger bra
En underbar låt i original, en helt extraordinär upplevelse i denna tappning med upphovsmännen som publik. Trots att jag sett och lyssnat på detta klipp många många gånger så är det ett framförande som fortfarande kan få mig tårögd, så flawless och så mäktigt på en gång. (men jag lyssnar förstås gärna på originalet också)