Skapat insamling. Vet inte om jag får länka direkt till den, men den ligger på Läkare utan gränser och heter #prayforstockholm. Pma mig om ni vill ha direktlänk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla, sluta. Jag har aldrig sagt att hon ska avstå. Jag har sagt vad jag tycker.Men herregud, @Myrten frågade för att hon ville ha input antar jag och de allra flesta verkar tycka att det är fint att göra det. Om hon själv vill, ska hon då avstå för att två personer inte tycker det och dessutom sitter och jämför sorg?!
Det där är dina åsikter. Jag tycker det är jättefint av @Myrten att vilja lägga nåt där för hunden.
Nån annans sorg får aldrig vägas mot ens egen sorg, vi har rätt till våra känslor och tankar.
Bara för att andra har det värre så betyder inte det att man inte får sörja det man själv förlorat - eller har känslor för.
Du verkade ju inte förstå varför hon frågade. Jag tycker inte det är konstigt att vilja ha input i frågan.Men snälla, sluta. Jag har aldrig sagt att hon ska avstå. Jag har sagt vad jag tycker.
hittar inte så du får gärna pm: a länk till mig!Skapat insamling. Vet inte om jag får länka direkt till den, men den ligger på Läkare utan gränser och heter #prayforstockholm. Pma mig om ni vill ha direktlänk.
Det känns jätteonödigt att hamna i "vem skulle du rädda ur ett brinnande hus" - diskussionen i den här tråden.
Done!hittar inte så du får gärna pm: a länk till mig!
Det är väl klart att pengar är viktigt i ett företag? Man hamnar rätt bra i skiten annars och det är inte direkt brutala marginaler på den typen av produkter.Mycket märkligt! Dom borde skänka varorna till behövande istället, men antar att pengar är viktigast.
Vill gärna ha länkSkapat insamling. Vet inte om jag får länka direkt till den, men den ligger på Läkare utan gränser och heter #prayforstockholm. Pma mig om ni vill ha direktlänk.
Mig med tack.Done!
Till mig medDone!
Det är väl klart att pengar är viktigt i ett företag? Man hamnar rätt bra i skiten annars och det är inte direkt brutala marginaler på den typen av produkter.
Butikerna i området är offer de med, bör man väl inte glömma. Företag drivs av människor. I det här fallet människor som drabbats av terrordåd.
Tack. Bidragit och delat vidare på Facebook också.Done!
Jag tror att det är ordvalet som många reagerar på snarare än något annat.
Utskicket hade kunnat skrivas snyggare, om det ens hade behövt skrivas alls. Just den här prissänkningen kanske bara behövt synas i butiken, inte i mejl och på sociala medier.
Done!