Läskigaste djuret?

Sasse

Trådstartare
Spinoff på "Gulligaste djuret"! Vilket djur tycker du är läskigast?

Jag hade lagt benen på ryggen om jag stötte på den här en mörk kväll, eller mitt på ljusa dagen också för den delen :laugh:

1641582599955.png

Större poto. :D
 
Fiskar och ålar. Fiskar är bland det läbbigaste jag vet. Jag har fobi. Men det vidrigaste av alla vidriga ting är ålar. Ormar gillar jag inte men får ingen äckelkänsla om det inte är typ som i en ormgrop.

Björnar. Jag är fascinerad av dom samtidigt som dom är skitläskiga. Jag är livrädd för dom.

En riktig stor flock med katter. Vet inte varför men det kryper i mej när jag ser stora flockar med katter.

Kommer säkert på mer...
 
Spinoff på "Gulligaste djuret"! Vilket djur tycker du är läskigast?

Jag hade lagt benen på ryggen om jag stötte på den här en mörk kväll, eller mitt på ljusa dagen också för den delen :laugh:

Visa bifogad fil 83618
Större poto. :D

Såg nästan ut som något som kunde dyka upp i en barnfilm lr animation från tex studio Ghibli ^^ Läskig och söt på samma gång ☺️

Insekter, finns många som kan se lite läskiga ut men tycker nog rovdjur med mkt tänder. Räcker med en riktigt arg hund i försvarsställning för att det ska se väldigt skräckinjagande ut.
 
Ormar. Kan titta på ormar på bild utan problem, men när jag ser en skriker jag och springer som reaktion.
Ål har jag aldrig sett, men fasar för det och tar för givet att det blir samma reaktion som för orm. Usch.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 132
Senast: Jahaja
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: igbest
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 508
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp