Länka tillbaka till sig + respons

oz_joj

Trådstartare
Har nu gjort en engelsk version av min nya hemsida. Om man klickar på engelska flaggan i menyn öppnas ett nytt fönster och samma sida men på engelska kommer upp. Klickar man sedan på den svenska flaggan i den engelska menyn så kommer ett nytt fönster upp med svenska versionen. Kan man istället få sidorna att länka tillbaka till sig? Om ni förstår hur jag menar. Nu blir det ju nya fönster hela tiden.

kika gärna så förstår ni nog bättre: här
och kom gärna med respons på sidan i övrigt
 
Varför öppna den engelska i nytt fönster? Varför öppnas den inte i samma? använd _top funktionen när den engelska öppnas och den öppnas i samma fönster. sedan samma funktion för den svenska när du skall tillbaka.
 
Du menar att inte göra en ny sida alls? Det kanske är smartast, korkade vi har inte tänkt på det... Annars hade vi lite problem med att menyn är olika trodde vi men det gör ju inget. Får testa. Tack!
 
när den uppnar med _top är det hela den engelska sidan som öppnas ovanför den svenska och sedan tvärs om.
 
Har lagt upp en exempelsida där det finns en zip fil med de sidorna också. Det krånglar lätt om man inte tänker rätt.

Test
 
Du, ponnyn Lady in Red som står i ditt stall. Vem ägde henne innan de som äger hene nu?
 
Tack igen, sambon får kika på detta, det är han som gjort det mesta men jag börjar lära mig av att sitta bredvid.
 
Tyvärr vet jag det inte. Vet inte ens hur länge de har haft henne men åtminstone när jag började rida där, valborg -01 var det nog. Känner du igen henne? En B-ponny.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 196
Senast: mamman
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 717
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 991
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 868
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp