Länk med bilder på ridning

Rimfaxe

Trådstartare
För en kort tid sedan hittade jag en länk i detta forum (tror jag det var) med bilder på klassisk ridning. Det var en kvinnlig tränare det handlade om, det var spanska hästar som visades upp. Någon som minns och kan friska upp mitt minne? :confused: Jag skulle just ta upp länken och insåg mitt misstag när jag inte lade till den till min länksamling. :(
 
Sv: Länk med bilder på ridning

Har du tittat under Hästlänkar? Här ska vi ju samla ALLA hästlänkar, även de som gäller barockridning, Akademisk Ridkonst och Klassisk ridning.

Alla som har bra länkar på lager, bör ju givetvis lägga in länkarna där först och främst.

Prova att använda sökmotorn.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Sv: Länk med bilder på ridning

Jo, men det finns inget där. :(

Det kan ha varit ett annat fora, typ gnägg eller dressyr. Bilderna visade iaf en engelsk/amerikansk ryttarinna tror jag det var. Hästarna var andalusier/PRE. Det var väldigt trevliga bilder, en del piaff och skolor ovan mark. Lite Barockinspirerat, tror de hade klätt upp sig i barock-typiska dräkter när de visade upp sig, men de tränade i vanlig engelsk utrustning. Hade precis för mig att jag såg det här på Barock men jag tycker att jag har letat igenom varenda tråd som finns sedan några veckor tillbaka.

Bilderna var inspirerande och vackra. Vet inte vad tränaren hette mer än att det var en hon. Jag tror jag såg länken för max 2 veckor sedan, någon som typ skrev "trevliga ridbilder" eller något om den. Jag tror att fler skulle ha glädje av att se länken. Det var en sådan där tränare som jag själv skulle vilja se mer av IRL.

Ursäkta för att denna tråd hamnade här... Men jag vet inte hur jag hittar länken annars. :(
 
Sv: Länk med bilder på ridning

Ingen fara. Jag låter ingen skugga falla över dig. Det var mer som en allmän blänkare, att vi alla ska tänka på det att länkar till andra hästsajter SKA INTE ligga i diskussionsforumet, utan under på länksidorna.

Mvh

IH
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: soom
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 593
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp