Lagom, tjock eller smal`?

Sv: Lagom, tjock eller smal`?

Ingen aning.. fast vi kanske är lite för elaka.. h*n är ju ny.. >_>

Yes, en ny 150 högt??? tråd :D !

Jag håller faktist med TS. Om man väger över 40 kilo borde man faktiskt inte rida. Tänk på de stackars hästarnas ryggar. Egentligen kanske det vore bäst om det bara var små barn som hoppade jättestora hästar med en 19-20" sadel, då skulle man verkligen se dom vackra sadlarna :love:

Haha, vilket litet troll-kolla hennes andra inlägg, allt om elektriska spöt är klockrent :rofl:

Jag har kommit fram till att löshoppning med sadel vore det optimala :idea:

Men då får vi ju inte nöjet att se folk ramla av.. varför inte barbackahoppning med sadeln i mitten? xD

Dessvärre så verkar det som att du menar allvar:smirk: Såg dina andra inlägg på Buke....:eek:

Fast om man löshoppar så kan ju ryttaren stå i mitten i bikini och visa sina lååååååånga smaaaaaaaaala ben :idea:

Smart! :D
Fast då får jag nog minuspoäng.. (korta, knubbiga fiskbuks-vita ben* :o )

Fast å andra sidan kan du ju plocka pluspoäng om du har en snygg sadel, för den syns ju kanon bra :p

Jag får nog pynta den lite i så fall..XD Pärlor och trälim?

KL

IMG_3226storsadel.jpg

[Ickiz är tydligen den ända här inne som hakar på trenden med förstor sadel:cool:]

Och man måste ju visa den!
*Daaah*

Det är så det ska se ut! Du red stående hela passet, eller hur? :D

Ja fast det är min lillasyster som rider på kortet.
Dessutom i en 22' sadel;)

Jag med :D

15724617.jpg

men attans :eek:! mina ben är ju ivägen för en del av sadeln iallafall!! jag måste banta ner mig så att mina ben är som tändstickor om jag vill rida, så att folk kan se min fina sadel! men det ultimata vore väl om man inte red alls, och hästen fick ha sadel på sig dygnet runt i hagen oxå, så att folk ska kunna se sadeln! och att det ska vara en blinkande neonskylt fäst på hästens bak med pilar på sadeln, så att INGEN ska kunna missa den!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst