Lagom, tjock eller smal`?

Sv: Lagom, tjock eller smal`?

:rofl:

Som jag när jag invigde min JW hjälm ungf. Klarade grunden galant, gasade på i omhoppningen, missade ett avstånd och åkte in i ett bar lådor med dunder och brak. Uppe på 5 röda och med båda händerna på hjälmen. Självklart trodde alla att jag hade gjort illa huvudet, men jag var ju bara rädd om hjälmen...:p
:rofl: :rofl: dagens! :bow:

Jag sätter fast ett foto och namnlapp på den? :D

Då kan jag ju manipulera fotot lite i photoshop, så serr t.o.m. jag bra ut! :D

Ähh...:o

Det blev lite färg på ridstövlarna bara, men vad gör det när man har årtiondets snyggaste hjälm på huvudet?

Då kan jag ju manipulera fotot lite i photoshop, så serr t.o.m. jag bra ut! :D

Kanske att du kunde grejja en bild på mig också, har alltid undrat hur jag skulle se ut som snygg!

*lmao* det är rätt svårt att göra mig snygg.,.. vet inte om jag klarar någon annan.. :rofl:

Finns ju en fördel me att va lite tjockis! Man landar ju lite mjukare! :angel: :D

Det har ju förbundet bestämt nu när det gjorts en lag där ungdomarna ska ha säkerhetsväst. För smal- västen åker upp över öronen och det behövs en rem mellan benen, typ flytväst, mysigt över hindret? = Mager ryttare kommer då sluta hopptävla.
För tjock- västen går ej på. Hästen glad för att den slapp hoppa med sin för tjocka ryttare. Så alla seniorer bör ta fram västen på nästa träning och kolla om ni är i kritisk kategori.

Eeh ? Oseriös elr ? Hoppas för annars tycker jag synd om henne som tänker så dåligt^^

haha! gud sicken rolig människa:banana:
men tänk om hon e seriös:eek:
då får hoppvärlden något att filura på..
man måste ju visa alla vilken fin utrustning men har på tävlingen och inte tänka på att komma runt banan:rofl::rofl::rofl::rofl: haha

Tack för kvällens garv :D Men ta det nu lugnt med lilla Catja som antagligen inte är så gammal;)

:eek:Oj, såg att tråden var jättegammal:D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar