Gångerna sonen behövde nåt på natten efter vi slutat amma kan jag lätt räkna på en hand. Och då snuttade han varannan timme hela nätterna sista tiden vi ammade.
Ger mig lite hopp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gångerna sonen behövde nåt på natten efter vi slutat amma kan jag lätt räkna på en hand. Och då snuttade han varannan timme hela nätterna sista tiden vi ammade.
Tänkte skriva detsamma @KluraGångerna sonen behövde nåt på natten efter vi slutat amma kan jag lätt räkna på en hand. Och då snuttade han varannan timme hela nätterna sista tiden vi ammade.
Ni som samsover med barn, går ni och lägger er samtidigt som dem eller söver ni dom i sängen och går upp igen?
Och ni som skriver att ni ger välling som det sista, är ni inte orolig för tänderna?
Är inte meningen att ifrågasätta någon utan är genuint nyfiken. Vår bebis sover i babynest mellan oss. Han somnar runt kl 19 och då har jag babymonitor med video på honom tills jag går och lägger mig. Är skönt att få ett par timmar själv med partnern på kvällen.