Lägger om tak, svarta prickar som rör sig

Lejonelle

Trådstartare
Jag river tegel för att läkta om taket på vår lada och här och där finns under tegelpannorna små kolonier av insekter, mängder av små svarta prickar som rör sig. Vad kan det vara? De är väldigt små så jag ser inte riktigt hur de ser ut.

Sv: Lägger om tak, svarta prickar som rör sig

Spindelungar? De brukar vara i klungor som små och ganska snart sprida ut sig och bilda ett eget liv :laugh:. Kan du inte ta med ett förstoringsglas eller kanske testa att fota makro? Spännande att få veta vad det är.

Liknande trådar

Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 713
Senast: Voeux
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 712
Senast: Calmiche
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 411
Senast: Emtherlia
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 733
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar