Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luxus är verkligen så himla fin och verkar vara en väldigt trevlig häst.
Extra kul med 9 på skritten
På Strömsholm visades skritt med kontakt på tygeln också just för att se om de har passtendenser.
So no need to
Ang Luxus och skritten kan jag inte tycka annat än att bruksprovet var en skam och jag kan i princip sätta mitt liv på att han hade gått igenom om inte den holländska domaren hade varit där.
Ang Luxus och skritten kan jag inte tycka annat än att bruksprovet var en skam och jag kan i princip sätta mitt liv på att han hade gått igenom om inte den holländska domaren hade varit där.
Inte en chans med den passen han visade då hade det varit liv i luckan tvärtom ang avn om de hade släppt igenom det. Han är ju inte den första dressyrhingst som fallit på pass i skritten var ju bara ett par år sedan sist det var vilda tongångar om det den gången var det ju ryttaren som fick skitet.
Eftersom Du tydligen VET att Luxus inte visade skritt med ordentlig tygelkontakt och dessutom i varierad grad av samling - så VET jag att Du inte var på plats och såg bedömningen!!
Jag menar att så gott som alla storskrittade hästar kan sättas i pass om man är ute efter det..
.och när hästen fått en bra bedömning så är det domaren som har FEL och helt enkelt inte upptäckt hästens svaghet.
Inte mycket att resonera kring..
Framtiden lär utvisa om Dina spekulationer kring en häst som Du inte känner närmare och den bedömning som gjorts av honom är riktiga eller inte..